czwartek, 10 września 2015

Alice and the Hatter


Pamiętam ze to była jedna z pierwszych sesji które wymyśliłam wiec nie mogło jej tu zabraknąć. Strasznie jestem na siebie zła ze w jednej chwili usunęłam wszystkie posty a przecież tu było wszystko to na co pracowałai pielęgnowałam. A potrafiłam ot tak wszystko zaprzepaścić. Sama nie wiem dlaczego tak zrobiłam. Wiedziałam, ze będę żałować. Wybaczcie mi. Może tego było mi trzeba, takiego kopa. Potrząśnięcia. Aby coś zmienić i zacząć od nowa. Ja wiem, ze dla Was (dla niektórych) to może być głupi blog, ale dla mnie jest czymś więcej. Dziele się z Wami tu moimi pasjami, zainteresowaniami, pokazuje wam owoce swojej pracy, swoje zajawki. To jest coś więcej niż tylko blog. To kawałek mnie.

***

♥ mod. Anka&Dorota ♥
♥ characteris./fot. Ja ♥











Zdjęcia mają już swój czas i niestety nie posiadam już ich oryginałów. Wykonywałam je w 2012 roku, gdy tylko będzie możliwość to odświeżę ową sesję z dziewczynami. Buziaki!

4 komentarze:

  1. Ale piękne zdjęcia! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne jest zdjęcie przed ostatnie;) świetny pomysł.

    malenkafotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnego masz bloga! Obserwuje :) Wciągnełam sie w czytanie go
    http://aleksandraaa6.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.