piątek, 25 września 2015

how to do makeup and how not


Dziś pokażę Wam jak się malować i jakie najczęstrze i najprostrze błędy robicie. Na lewej stronie twarzy będę wykonywała makijaż poprawnie a na prawej źle.


1 krokiem najczęściej popełnianym jest zły dobór podkładu. Ja po lewej części twarzy nałożyłam kolor i rodzaj odpowiadający do mojej cery, natomiast po prawej strony twarzy nałożyłam zbyt jasny podkład. Widzicie różnice? Bo ja tak.



Druga sprawa to NIEROZTARTE CIENIE NA POWIEKACH, powiedzcie czy nie lepiej wygląda jak cień na powiece jest delikatnie roztarty? A nie wygląda tak jakby w miejscu zamknięcia się powieki była odcięta. Następna sprawa to "idealna kreska", musicie mi wybaczyć bo ja jestem już na takim etapie, że chciałam zrobić źle tą kreskę po prawej stronie a i tak nie widać różnicy...


BIAŁA KRESKA NA LINI WODNEJ vs CZARNA KRESKA NA LINI WODNEJ, owszem są makijaże gdzie ta czarna kreska będzie wyglądać dobrze. Aczkolwiek na co dzień będzie nam zamykała oko co daje efekt dwa albo nawet trzy razy mniejszego oka. Mam nadzieje, że każdy pamięta o dobrze wytuszowanych rzęsach, bez sklejania i efektu "owadzich nóżek".


BRWI, BRONZER oraz RÓŻ. Jak widać czarny kolor na brwiach nie jest kolorem naturalnym. Często widzę dziewczyny gdzie mają nawalone tego bronzera i na to różu gdzie w efekcie wychodzi jedna wielka kupa a nie podkreślenie twarzy. 


Na koniec jeszcze źle wykonturowane usta. Niektóre dziewczyny chcą osiągnąć efekt "powiększenia" ust po przez obrysowanie ich konturówką bądź po prostu wyjechanie szminką za krawędzie ust co na prawdę widać i nie wygląda ani trochę atrakcyjnie. 



Ubawiłam się strasznie przy tworzeniu zdjęć do ów postu!

Skorzystałam z okazji, zrobiłam sobie pełny makijaż i wykonałam kilka portretów.












Podoba Wam się taki post? Chcecie więcej postów ze świata makijażu? Piszcie w komentarzach! 

46 komentarzy:

  1. Świetny post! Myślę, że nie jednej osobie spotkanej na ulicy przydałyby się takie "warsztaty" ;p. Do tego cudowny odcień szminki! Zakochałam się! <3 Buziaki, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz BOSKO, a ta fryzura... magia.

    http://corka-matka-kosmetyki.blogspot.com/2015/09/przeglad-weheartitcom-5-najadniejszych.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś śliczna! Widać dużą różnicę miedzy prawą a lewą stroną!:)
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o podkład to faktycznie widać różnicę. Masz fajnie spięte włosy. Jesteś niesamowicie ładna! :) a no i dobre rady - mogą się przydać niektórym osobom :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie ten makijaż jest okropmny a jeśli tobiew się podoba to jest najważniejsze.

    Najbardziej wybieraną platformą na blogera jest blogger , ja wybrałam tumblr . Chce wszytkim udowodnić że na tej platformie można prowadzić bloga jak każdy inny. o to blog : http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jeśli już komentujesz to proszę Cię - czytaj dokładnie to co napisałam. Aha, a i chuj mnie obchodzi, że wybrałaś tumblr zamiast bloggera. Miłego dnia :-)

      Usuń
  6. Przydatny post, widać dużą różnicę między obiema stronami!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż <3
    http://erykdfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudnie Ci w tym kolorku szminki ♥
    Prześliczne zdjęcia ♥
    Obserwuję :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jakie piękne dredy <3 Fajny blog :) Zaobserwowałam :D http://shyxhg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się nie maluję, więc jak na razie nie mam się czym przejmować :D
    Świetny kolor szminki! ♥
    http://byloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż ten ,,poprawny'' cudny! *,* Mi jest aż nie dobrze, jak widzę dziewczyny z takimi brwiami ;_;
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post! Zazwyczaj dziewczyny dobierają niewłaściwy podkład do swojej cery! W ostatnim czasie widuję dziewczyny, których skóra jest dokładnie pomarańczowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post i cudowny makijaż, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo przydatny post!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze się nauczyć robić takie kreski ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post i bardzo przydatny temat poruszyłaś, bo wiele osób robi naprawdę błędy, a najczęstrze to chyba zły dobór podkładu i to wybór zbyt ciemnego podkładu w przypadku osób które znam np ze szkoły. Ja mam nietypowy odień cery i ciężko mi doprać odcień podkładu, ale jadnak tak się staram dobierąc odcienie że wygląda dobrze, też częstym błędem jest tak zwany efekt maski, też nie za dobrze to wygląda u kobiet/dziewczyn.
    Swietyn post, pozdrawiam ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo dobry post! teraz tylko przesłać go połowie mojej szkoły hah! :)
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jeden z bardziej kreatywnych postów na temat makijażu jaki przeczytałam w całym moim życiu. :) fantastycznie to wszystko pokazałaś i nawet taki laik jak ja widzi jasno większość błędów (bo nie wszystkie, przyznam szczerze, że zupełnie się na tym nie znam). jeśli jeszcze więcej takich będzie się pojawiać, to na pewno zostanę stałym czytelnikiem. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. dobry post, fajnie pokazałaś różnicę między dobrze, a źle wykonanym makijażem, poza tym ślicznie wyglądasz w tym kolorze pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Akurat jakiś czas temu rozmyślałam nad tego typu postem! Psia mać, tak mnie uprzedziłaś! :P
    Co do samego makijażu, zgadzam się z Tobą, chociaż, według mnie, lepiej Ci w jaśniejszym podkładzie. Jest bardziej naturalny, a przynajmniej taki wydaje się na zdjęciach. Trudno mi jednak orzec jak jest w rzeczywistości, gdyż nigdy nie miałam z Tobą styczności w realnym świecie : ) Tak czy siak, też powoli zbieram się za makijażowy post, mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie!

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post, ciekawe rady ;)
    -> http://fridayp.blogspot.com/ <-
    *ENJOY* :)

    OdpowiedzUsuń
  22. lewa strona, bezapelacyjnie :) ciekawy wpis, uśmiechnęłam się gdy czytałam o brwiach
    i ustach bo to czysta prawda ;) w każdym bądź razie lewy makijaż bardzo
    ładny i z pazurkiem ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia, na pewno przydatne rady dla kobiety.
    Szkoda że nie znalazłem nic dla siebie hahaha.
    Ciekawie by było spojrzeć na coś dla chłopaka no ale ;)
    Powodzenia w dalszej pracy nad blogiem ;)
    http://areyousurebut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zrobiłaś taką fryzurkę??!<3<3 Ja też tak chcę!:p
    A makijaż idealny..:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ej a przy tym poprawnym makijażu to jakiego cienia do brwi użyłaś???

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny pomysł na posta!:) piękny makijaż :)


    pozdrawiam!
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem najgorzej wyglądają te czarne, pomalowane brwi. Ja najbardziej zwracam uwagę właśnie na brwi, a podkład i resztę jeszcze mogę przeboleć. :D

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  28. przydatny post, świetnie to przedstawiłaś :*
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie wyglądasz :)
    poklikasz w linki w nowym poście? :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  30. Brwi ukazane po prawej stronie śmieszą mnie za każdym razem i przyciągają moją uwagę.
    Może dlatego,że ja będąc blondynką nie mam prawie w ogóle brwi to zwracam uwagę na brwi innych osób ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne porady, na pewno się przydadzą :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba mi sie twoj blog! :D chce wiecej takich ciekawych jak Twój :P pomysł na post jak najbardziej fajny! kreskę robisz swietną, ja zawsze mam z nia problem, moze dlatego ze zawsze sie maluje jak sie spieszę :) i kawałek dziaryy.. awww... zajebistość ;) twoimioczami.blogspot.com - nowy post wraz z KONKURSEM - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. mega blog, pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://eryeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Pomysł na post oklepany (już dużo widziałam tego typu), aczkolwiek bardzo dobrze ukazane błędy w makijażu :)
    Podoba mi się bardzo Twój blog. Zaryzykuję i zaobserwuję. Czekam na więcej postów :)
    Pozdrawiam, Seylina.
    http://tajemnice-z-przeszlosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne kreski :)
    Fajnie pokazałaś dobry makijaż i zły :)
    Ten zły wygląda strasznie ale niestety niektóre dziewczyny sie tak malują :)
    To był świetny pomysł na posta! Dodawaj więcej takich :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdjęcia i wygląd absolutnie pierwszorzędny.

    www.zimoweautografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog !
    Śliczny odcień szminki <3
    Piękna playlista na blogu, Yiruma <3 to co kocham <3
    OBSERWUJĘ !

    Liczę że zajrzysz do mnie <3
    Zapraszam na mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. oczy piękne ! :o
    Zapraszam do siebie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapraszam na mojego nowo założonego bloga http://butimbetsi.blogspot.com/
    mam nadzieję, że Cię zainteresuję.

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny wpis, dobrze widać różnicę w obu makijazach ☺ Pozdrawiam i daje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.