poniedziałek, 19 października 2015

Gold


W końcu nadrabiam zaległości, dziś zdążyłam już wrócić z miasta i obrobić zdjęcia z sesji z Dorotą. Dlatego też w końcu nowy post. W sobotę późnym wieczorem zrobiłam próbną charakteryzację - zaraz wkleję zdjecie - i zastanawiam się nad udoskonaleniem jej i zrobienia tutorialu. Co myślicie? 


Ja efektem jestem zadowolona, ale też jestem zdania, że potrafię robić to lepiej :-P Czekam na wasze opinie w komentarzach a tymczasem pokażę Wam kilka ujęć z sesji. Miłego oglądania! 

♥ mod. Dorota ♥ 



























♥ kilk like fanpage Sylw Photos

15 komentarzy:

  1. Ale ładne zdjęcia! Obserwuję ;)
    maalwina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, a charakteryzacja nieziemska, czekam na tutorial :>

    www.zakazanyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia naprawdę ! A charakterystyka jest świetna ! <3

    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne zdjęcia w fajnym klimacie ;)




    Pozdrawiam!


    http://jestemnatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ten makijaż jest naprawdę świetny, bardzo mi się
    podoba i z chęcią dowiedziałabym się jak go zrobiłaś :D
    cudne zdjęcia, naprawdę ładna modelka :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow niesamowita charakteryzacja, jestem pod wrażeniem. :)
    A zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna, naturalna sesja :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne soczewki! Modelka cudowna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sesja! Idealna charakteryzacja!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Charakterystyka no niezła! Szczęka mi opadła!
    Co do sesji to zazdroszczę, gdzieś tam głęboko to moje ciche marzenie aby móc nauczyć się i robić tak doskonałe zdjęcia.
    www.jedenmoment-jednachwila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.