czwartek, 15 października 2015

Halloween make up tutorial #1

Dziś przychodzę do Was z Halloweenową charakteryzacją, a raczej makeupem. Ci którzy są ze mną od początku dobrze wiedzą, że jedną z moich pasji jest makijaż i charakteryzacja. Postanowiłam od postu makijażu "na Popka", że również na blogu będę zamieszczać tutoriale związane właśnie z charakteryzacjami. Myślałam również nad rozpoczęciem nagrywania filmików na youtube, ale chyba to jeszcze nie jest ten właściwy czas. Krok po kroku wraz ze zdjęciami opiszę wszystko co zrobiłam.


Nałożyłam podkład i puder transparentny. Z paletki cieni do powiek wybrałam fioletowy kolor aby namalować nim brwi. Używając kabaretki (nosiło się kiedyś takie rajstopy dziurkowane) przyłożyłam ją do twarzy i malowałam niebieskim, zielonym i perłowym cieniem aby wyszły tak zwane rybie łuski. Efekt uzyskałam zadowalający.



Po czym wysmarowałam pół twarzy latekstem i przykleiłam niechlujnie po kilka warstw chusteczek higienicznych. 


Poczekałam, aż wszystko dobrze wyschnie i pokryłam wszystko podkładem, który nakładałam wcześniej robiąc makijaż. 


Użyłam brązowych, czarnych, różowych i siwych cieni do powiek do pokolorowania "rany" oraz czarnej i czerwonej farby akrylowej bo niestety sztuczna krew mi się skończyła. Efekt wyszedł całkiem zadowalający. 







Przygotujcie się na jeszcze więcej krwawych makeupowych szaleństw!

34 komentarze:

  1. Niesamowite *.* Świetna jesteś :D
    Pozdrawiam!

    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. J abym jeszcze po swojemu dopracowała do sesji, ale gratuluję pomysłu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreatywny make-up!! Super!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na makijaż. Sama uwielbiam charakteryzację i maltretuję moją siostrę, kiedy tylko nadarzy się okazja. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - szpiegtworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity pomysł i na prawdę genialne Ci to wyszło! Idealne na Halloween. Gdybym tylko miała taki talent.

    my-life-story-2.blogspot.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste ale za to niesamowicie efektowne! :)
    Zapraszam do komentowania mójego posta Halloween ideas DIY :)
    http://mikifor.blogspot.com/2015/10/halloween-ideas-diy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie ci wyszedł ten make up! Jakbym cię zobaczyła w halloweenową noc to zawał murowany!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, chociaż i bez tej rany byłoby magicznie. Podstawowe pytanie, gdzie kupiłaś soczewki, które ja zawsze chciałam mieć i nigdzie nie mogłam choć podobnej zieleni znaleźć?

    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to nie soczewki a obróbka w photoshopie, sama takowych szukam nadal :-)

      Usuń
  9. Pierwsze moje wrażenie po wejściu na twojego bloga. To o jezu ona ma moje ulubione piosenki, już jesteś na liście moich ulubionych blogów ! Zaczytałem się w twoich postach. A ten make up jest niesamowity ! Nie myślałaś kiedyś żeby zrobić make up dla chłopaka na jakimś z swoich kolegów? :)
    Co do bloga, fajnie pisany i przejrzysty. jedyna moja uwaga to za jasne kolor czcionki, najlepiej wypadałby czarny :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://przemekadamczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie szukam jakiegoś chętnego kolegi, który mi wytrzyma tyle czasu bezruchu. Zrobiłabym taką piękną sesję z charakteryzacją ♥

      Usuń
  10. genialny pomysł i niesamowite wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jej., ale boski *__*

    http://szczyptamagii97.blogspot.com/2015/10/jesienny-haul-zakupowy-d.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na więcej Twoich prac Sylwia. Nie dość, że robisz dobre zdjęcia to jeszcze charakteryzacje! Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna charakteryzacja :)
    Wyszła super :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna charakteryzacja!

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogłabyś być z Białegostoku. Leciałabym do Ciebie na charakteryzację i zdjęcia, łamiąc chyba przy okazji nogi. Bosko :) Świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju to jest świetne! *-*


    Pozdrawiam.
    Angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna paleta! mega efekt :) mrocznie :)

    zachęcam do wzięcia udziału w moim konkursie:
    -z SHEIN do wygrania $120
    http://similarose.blogspot.com/2015/10/halloween-giveaway-120-shein.html
    -z ROMWE do wygrania $100
    http://similarose.blogspot.com/2015/10/halloween-giveaway-100-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Magia! Genialnie to wygląda :D
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Umiesz zrobić naprawdę niesamowite rzeczy, świetne!
    http://littlepeople00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, genialnie to zrobiłaś - chylę czoła!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna charakteryzacja, gratuluję talentu :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow niesamowity efekt! ;) Widać, że jesteś w tym dobra ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Makijaż po prostu cudny! ^,^ Kojarzy mis ie z jakimś jaszczutem, który sie zranił na policzku! *,* Masz talent! ;3
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW! genialny makeup, cieszę się że tu trafiłam i obserwuję *.*
    Uwielbiam alternatywny styl, ja jeszcze nie wiem kim będę w Halloween. myślałam nad Wednesday Addams .. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. łoh, nie sądziłam że praktycznie z niczego można zrobić takie cudo :) gratuluję pomysłowości i talentu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.