środa, 28 października 2015

Make-up characterisation tutorial halloween #2


Tak jak tytuł posta brzmi... jest to kolejny tutorial makijażowy! Z racji tego, że zaraz halloween więc możecie go wykorzystać jako typowo halloweenowy makijaż! Jest to odnowiona wersja charakteryzacji, którą pokazywałam Wam kilka postów wstecz z pytaniem czy chcecie do niej tutorial, odzew był całkiem spory więc postanowiłam, że zrobię ową charakteryzację! Halloween to chyba moje ulubione święto gdzie bez jakiś większych zdziwień i krzywych spojrzeń ludzie na mnie nie patrzą jak na wariatkę. Zostały dokładnie trzy dni do mojego ulubionego święta wiec nie zdążę zrobić kolejnej charakteryzacji lecz nie ma się co martwić, na pewno poza tym świętem będę robiła takie krwawe makijaże i dzieliła się nimi z Wami. Teraz idzie zima więc będę miała więcej czasu więc i będzie więcej charakteryzacji, ale smuci mnie fakt, że będzie mniej sesji. Mam nadzieje, że więcej osób będzie w tym roku zapisywać się na sesję! Bez zbędnego biadolenia, zaczynamy.


Standardowo, lateks, chusteczki - przyklejamy tak aby utworzył się efekt popalonej skóry. Można to zrobić w inny sposób, ale to pokażę Wam w innym poście, na razie wybrałam najprostszą metodę.


Podczas gdy wszystko schło, pomalowałam drugą część twarzy "w normalny sposób" taki jak zazwyczaj się maluję. 


Gdy wszystko wyschło, nałożyłam na chusteczki podkład aby wszystko nabrało koloru mojej skóry. Rozcierałam ciemny cień do powiek. Delikatnie nakładałam czerwoną farbę, trochę czarnej plus sztuczną krew, którą sama zrobiłam. Efekt końcowy prezentuje się tak:







*soczewki - allegro.pl


I co myślicie? Ja jestem zadowolona z siebie w 68%  :-)

34 komentarze:

  1. To jest mega!
    Świetny pomysł na halloween! :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, nigdy bym nie pomyślała że to zwykłe chusteczki dają taki efekt, bardzo realistycznie to wygląda, a oczy to efekt przeróbki czy soczewki? bo bardzo intensywny kolor :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soczewki, lecz podsyciłam lekko kolory wiec może się tak wydawać :-)

      Usuń
  3. Niesamowite! :o
    Chusteczki? - dalej nie dowierzam :*
    Świetna charakteryzacja, myślałaś nad założeniem kanału na yt?
    Uwielbiam Twojego bloga. Jesteś megaa (choć rzadko używam tego słowa) kreatywna i pełna dobrej energii.
    Naturalnie obserwujęę♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha, w 68% ;D ja bym była w 110, efekt jest super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż i świetne zdjęcia! Chętnie bym to zrobiła na Halloween, ale ja na takich rzeczach się nie znam i pewnie by mi nie wyszło więc no haha
    Pozdrawiam

    http://xmixola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow , niesamowite :) świetne zdjęcia :)
    http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej genialnie wyszło ale pewnie to bardzo czasochłonne zajęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie powiedziałabym że zwykłe chusteczki mogą dać efekt tak niesamowitego "makijażu" na halloween. Bardzo pomysłowy post. Jestem zachwycona twoim blogiem :-)
    Czekam na kolejny posty,

    thecolorfulsun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze się zastanawiałam jak powstają takie makijaże / charakteryzacje, jesteś niesamowita, świetnie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wooow! Jestem pod wrażeniem! To wygląda jak prawdziwe <3 A szczególnie te oczy! cudowneee
    http://shyxhg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podobaja mi sie te zdjecia ;p swietna charakteryzacja ;p obseruje ;)


    http://monikapotyrala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz lepiej Ci to wychodzi. Cieszę się że zdecydowałaś się pokazać wszystko na blog, krok po kroku. Zacznij nagrywać na yt, jestem ciekawa jaki masz głos :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega blog ! ;>
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow. Ciekawe, proste i intrygujące. Zarówno Twój post jak i charakteryzacja takie są. Podobało mi się, jeśli przyjaciółka będzie chętna, to wykorzystam ten pomysł xD
    Zdjęcia śliczne, jednak moim zdaniem mogłaś zrobić jeszcze profil, by widzieć, jak to wtedy wygląda.
    Weny Ci życzę i udanego Halloween. No i zapraszam do siebie xd
    http://powiew-ognia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna charakteryzacja! Obserwuję!
    Zapraszam do mnie!
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale zaszlałaś, trochę ble ale efekt jest super
    nie bardzo lubię widok krwi, nawet sztucznej
    a może stworzysz jakiś mroczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  17. Przerażająco to wygląda czyli tak jak powinno :) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow!! Cóż za upiorna charakteryzacja!!
    Świetny pomysł!! Dziękuję za komentarz u mnie :* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna charakteryzacja na halloween *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy pomysl

    http://fordonianka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetne! Na początku myślałam że było to zrobione w photoshopie ;)

    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjna charakteryzacja. Dziękuję za miły komentarz pod naszyjnikiem. Napisałam odpowiedź http://bizuteriabeatki.blogspot.com/2015/10/naszyjnik-sutasz-kolory-ziemi.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Wooow!! Efekt oszałamiający, ale jak pomyśle o tym ile czasu potrzeba to otwieram szeroko buzie. Chyba jestem za leniwa. Ogromny plus za charakteryzację. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł- wygląda na prawdę strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna charakteryzacja, podziwiam! http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ten ostatni makijaz jest najlepszy
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta charakteryzacja wygląda totalnie przerażająco! Naprawdę, jakby ktoś zdarł Ci skórę z twarzy. Brrrr :<
    Buziaki!
    Estera z siostramimbli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy pomysł :) My z koleżanką kiedyś robiłyśmy sobie maski na przedstawienie na bazie maseczki peel off też ciekawy efekty wyszedł, a Joker z następnego postu też super się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.