czwartek, 8 października 2015

Memories


Mimo tego, że owe zdjęcia robił mój były chłopak. I mimo tego, że były wykonane ponad pół roku temu to bardzo je lubię. Bardzo fajne były tamte czasu aczkolwiek nie chciałabym do nich wrócić. Nie chciałabym wrócić do tego co sprawiało smutek na mej twarzy, ale i nie tylko. Także serce miałam smutne. Już chyba czas tu zaglądać częściej niż raz na dwa tygodnie. Ostatnimi czasy miałam dużo wolnego czasu i mogłam sobie pozwolić na częstsze dodawanie postów i odwiedzanie innych blogów, powiem szczerze - spodobało mi się. I mam zamiar to kontynuować. Chcę robić więcej sesji. Magicznych, zwykłych, tajemniczych, seksownych, takich o jakich sobie tylko można wymarzyć. 


Mam jeszcze w zanadrzu kilka sesji, które robiłam wcześniej i sesję, które tu kiedyś były nim postanowiłam usunąć bloga... Ale nie wiem czy będę je upublicznić skoro może i owe usunięcie bloga miało być nowym startem? Kto wie. Za dwa tygodnie możliwe, że moje życie nabierze zupełnie innych obrotów. Jestem dobrej myśli, pierwszy raz nie widzę czegoś w ciemnych barwach. Może i czas zmienić również nastawienie? Może życie jest lepsze gdy wszystko koloryzujesz i widzisz je w pozytywnym świetle mimo niepowodzeń? Przekonam się na własnej skórze.







Jacket - Stradivarius | Shirt - Sh | Dress - River Island

31 komentarzy:

  1. Świetny post! Super kurteczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju , świetne dredy a stylizacja poprostu I LOVE YOU !<3
    http://paulinqaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja

    Zapraszam do mnie : <a href="http://eskucinska.tumblr.com/>Klik Klik Klik</a>

    OdpowiedzUsuń
  4. jejka śliczna jesteś. Zawsze chciałam mieć dredy jednak mam narazie za krótkie włosy nie długo moze za rok beda do pupy to zrobie! :D
    śliczny wygląd bloga :)
    http://weronikuu.blogspot.com/2015/10/atwe-tanie-zdrowe-i-dobre.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to mówią stare, ale jare!<3 Piękne zdjęcia, choć dawno robione, fryzurka WOW!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rockowa stylizacja !
    Świetne zdjęcia :D
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! ze wspomnieniami jest ciężko w szczególności kiedy te wspomnienia mają za dużo wspólnego z osobą o której nie chcemy już pamiętać - dobrze to znam, niestety

    kochana, pokaż te sesje! może się zdystansujesz, i zaczną one przypominać o miłym odzewie na blogu a przestaną o tych mniej miłych ;)
    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja z charakterem, tak jak lubię! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, więcej optymizmu. Fajne zdjęcia :) Zapraszam do siebie jeśli masz ochotę: http://zeszminkanaustach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) i przepiękne oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. . ?

    Feel free to visit my webpage; google.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz, że stajesz się coraz piękniejsza?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia, super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne masz te dredy :) nie u wszystkich one mi się podobają, ale u Ciebie wyglądają świetnie i bardzo elegancko :)
    Dodaje do obserwowanych, bo mamy podobny gust jeśli chodzi o ubrania
    Pozdrawiam Ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia w jesiennym klimacie !! :)
    http://martyna-lifeandtravel.blogspot.com/2015/10/chwile-na-lotniskach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna sesja!
    Nie przejmuj sie byłym chłopakiem , żyj terazniejszością :*
    Dredy mega mi sie podobają.

    pozdrawiam
    emkablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje zdjęcia! Jesteś śliczna i bardzo fotogeniczna ;)
    Zgadzam się czasem zmiana nastawienia zmienia zupelnie nasze życie...jednak czasem nie da się od tak być po prostu szczesliwym..ale warto się starać! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia, piękna stylizacja i super uroda.

    Na pewno będę tu jeszcze zaglądać:)
    Zapraszam ---> http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz cudowne włosy.
    Poza tym przeszłość to przeszłość, nie warto do niej wracać.
    Pozdrawiam
    www.veroniiic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie - taka rockowa stylówa bardzo do Ciebie pasuje - świetnie wyglądasz.Wspomnienia niosą za sobą często wiele przykrych chwil ale trzeba je przezwycięzać.

    Świetne zdjęcia - tło jest idealne - zawsze marzyłam o takim rozmyciu. Jaki to obiektyw? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurczak, te zdjęcia na ławeczce przy murku z tym pomarańczowym tłem - bajka! Nie myślałaś o sesji pośród liści/kwiatów, coś bajkowego? Idealnie wpasowałabyś się w takie klimaty! Fotografie druga oraz czwarta całkowicie podbiły moje serce <3

    Z góry przepraszam za spam informacyjny, ale chciałam Cię powiadomić o zmianie adresu, dlatego też serdecznie zapraszam na dirtyxwoman.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym lecz szukam jeszcze "dobrego fotografa" abym takową sesję mogła wykonać :-) Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  23. Ale jesteś ładna! I podoba mi się Twój styl :)
    Głowa do góry,bo obie wiemy że będzie dobrze :*
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny odcień szminki ;) Jesteś wyjątkowa- inna niż wszystkie blogerki. To się ceni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.