poniedziałek, 12 października 2015

Never stop learning

Jest to już typowo jesienna sesja, które tak uwielbiam. Czekam jeszcze, aż wszystkie drzewa się ozłocą i liście spadną. Muszę przyznać, że to była moja pierwsza współpraca z Natalią, aczkolwiek jestem w stu procentach z niej zadowolona. W zanadrzu mam jeszcze dwie inne sesje i posty, które chce Wam pokazać. Dosięgnął mnie dylemat jeśli chodzi o post halloweenowy, reasumując - jestem ciekawa Waszego zdania i pomysłów - mam zamiar zrobić post z charakteryzacją halloweenową, a moje pytanie brzmi następująco: czy macie jakiś ciekawy pomysł, postać (z bajki, filmu, mangi, anime etc), który Waszym zdaniem jest straszny i ciekawy? Jestem ciekawa Waszych propozycji! Mam nadzieje, że mi pomożecie rozwiązać ów problem. A teraz przechodzę do zdjęć, miłego oglądania! 

♥ mod. Natalia ♥


































Jeśli macie jakieś pytania, zapraszam na aska: www.ask.fm/sylwsilver
Oraz do lajkowania fanpage aby być na bierząco: www.facebook.com/bysylwiusz


19 komentarzy:

  1. Bardzo ładna modelka,a Ty świetnie wydobyłaś aparatem jej piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog i ładne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia oraz fajny blog ! Robisz naprawdę świetne te zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie

    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajna sesja. Również chciałam zrobić coś jesiennego, ale spadł śnieg :D

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz to już zaczynają się sesje jesienne, a niedługo zimowe ;)
    Zdjęcia w klimacie halloween brzmi ciekawie :)
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ ma piękne, wielkie oczy
    to zdjęcie takie "pod mostem " mi się podoba, a raczej obok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ci wyszły te zdjęcia :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! :) Obserwuję i zapraszam melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity klimat zdjęć i kolory piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekne :* Ja to mysle nad klaunem :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są takie delikatne przebłyski światła na zdjęciach ;) a taka wysoka trawa na jesień to dobra sceneria do plenerów ;)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sesja :) Jesień to piękne tło dla zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jest ta muzyka daje klimatu jeszcze przewijając zdjęcia super ogólnie 10/10

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia sa cudowne! Mają magicznie rozmyte tło <3!

    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna modelka, robisz dobre zdjęcia!

    KONKURS! KONKURS! KONKURS!

    zapraszam wszystkich! :)
    http://maja-sum.blogspot.com/2015/10/jesienny-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  16. sesja z Natalią jak najbardziej udana ;)

    // www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com //

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.