środa, 11 listopada 2015

Beautiful Darling



W końcu mogę Wam pokazać ostatnią sesję z Karoliną. Śmieszna sytuacja wyszła ponieważ nie miałyśmy gdzie zrobić makijażu i malowałam Karolinę w jakiejś bramie "lokalu do wynajęcia". Bardzo miło mi się z nią współpracowało, zarobiłyśmy po Toruniu kilka dobrych kilometrów. Miło spędziłam czas i miło mi się fotografowało tak przepiękną buźkę! Ja jestem zadowolona z efektów, mam nadzieję, że Karolina również, i że jeszcze będziemy miały okazję razem współpracować. Jak zwykle nie mogłam wybrać tylko kilku zdjęć, więc jest ich kilkanaście - miłego oglądania! 

♥ mod. Karolina Górska ♥
♥ mua. Sylwia Kirsz/ Sylw Photos - Ja ♥



































Klik do fanpage SYLW PHOTOS

Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga!

10 komentarzy:

  1. bardzo ladne zdjecia. sliczna jest ta fioletowa sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam : http://smile-for-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne miejsca i bardzo ladne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, bardzo lubię takie stonowane zimne kolory. Modelka ma piękny uśmiech, niech się częściej uśmiecha ;-) W ogóle bardzo ładne zdjęcia robisz ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja nazwa bloga od nazwiska :-) śliczne zdjecia ! Uwielbiam sesje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jakie ładne fotografie. <3 Jestem ciekawa jakiego obiektywu użyłaś by uzyskać taki efekt rozmytego tła. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, aż sama mam ochotę na sesje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.