czwartek, 12 listopada 2015

Dead Still - make up characterisation tutorial #3


Z racji tego, że dziś miałam dzień wolny postanowiłam zrobić tak długo wyczekiwaną przeze mnie charakteryzację. Ową postacią zainspirowałam się z filmu "Dead Still" - filmu osobiście nie polecam ponieważ miał być horrorem a okazał się komedią, za to charakteryzacje wzbudziły we mnie wielkie zainteresowanie. Mam jeszcze jedną z tegoż filmu upatrzoną więc na pewno jeszcze będę o owym filmie na blogu wspominać. 3,5 godziny pracy plus dodatkowe kolejne 30 minut na zrobienie finalnych zdjęć. Efektem końcowym jestem zadowolona, z racji tego, że posiadam ciemne włosy nie musiałam zakładać peruki. Z racji tego, że to tutorial, zacznę nie przedłużając. 


Pierwszym krokiem jaki zrobiłam standardowo użyłam lateksu oraz chusteczek higienicznych i obkleiłam całą twarz nimi. Poczekałam, aż przeschnie i zakleiłam oczy oraz usta uformowanymi paskami z chusteczek. Zazwyczaj jedna chusteczka starcza mi na całą twarz, jest to też zależne od tego ile chcę nałożyć warstw i jaki efekt chce uzyskać. 


Gdy wszystko mało wiele przeschło zaczęłam malowanko! Całość pokryłam farbą siwą, zrobiłam sztuczną krew - oczywiście w moim przypadku bez krwi by się nie obyło więc to moja własna interpretacja tej postaci. 


Natapirowałam włosy, spryskałam lakierem. włożyłam czarną marynarkę, ciemny szalik i gotowe! 






Co myślicie? Ja jestem zadowolona. 

Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga!

10 komentarzy:

  1. Łooooo ! Czad! Ta melodia i charakteryzacja to magia, jesteś tak zdolna, że aż Ci zazdroszczę :) Wzbudziłaś we mnie dreszczyk emocji tą melodią ;) Jak najbardziej obserwuję i wpadaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo matko, to jest przerażające! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Genialne Sylwiusz, coraz lepsze sztosy robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest świetne, mega!

    http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny makijaż, chociaż to bardziej maska już jest. ;) i wykonanie bardzo udane, nawet spore podobieństwo udało Ci się stworzyć. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. w o w! Jestem pod wrażeniem, świetna robota!
    Uwierz mi, że też chciałabym stanąć przed Twoim obiektywem :)

    Dziękuję za komentarz na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. straszne! ale w pozytywnym tego slowa znaczeniu :)
    zapraszam do mnie. może wsp obs? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! znów jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej kreatywności!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz zdolności
    w pełni profesjonalna charakteryzacja
    no i straszna1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.