środa, 18 listopada 2015

Magic 12


Mam ostatnio strasznie ciężkie dni. Ostatnio zrobiłam rzeczy, które nie powinny mi nawet przejść przez myśl. Poniedziałek był moim dniem przemyśleń. Dopiero zajrzałam dziś do zdjęć z Brajanem. Także mój drogi pozwoliłeś mi zrobić post więc się nie czepiaj gdy dodam zdjęcia Twojego uśmiechu :-) 
Mimo, że było już ciemno i strasznie zimno (to on sam ściągał kurtkę, wcale go do tego nie zmuszałam!) jestem nawet zadowolona z ów efektu sesji. 





♠ mod. Brajan B./Brajski Oficjalnie ♠
♠ fot. Sylw Photos

3 komentarze:

  1. Bardzo klimatyczne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    Gosha B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak nieduża ilość zdjęć - bardzo miło się ogląda. Przez otaczająca modela mgłę fotografie są bardzo klimatyczne. Prezentują się fenomenalnie! wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie wyszły, dobrze że nie zmarzł Twój model

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.