wtorek, 24 listopada 2015

Memory of summer


Przeglądając foldery z sesji natrafiłam na zdjęcia z Adą, o których zupełnie zapomniałam.Więc postanowiłam je opublikować, ponownie. Ponownie ponieważ były już na moim blogu przed karygodnym posunięciem i usunięciem wszystkich postów. Ale co było minęło. Teraz chcę się skupić na tym co jest i na tym co tworzę. Pozwoliłam sobie dodać owe zdjęcia ponieważ są zaledwie z przed 4 miesięcy więc okres czasu nie długi a przypomni Wam o pięknych ciepłych chwilach i słoneczkiem za oknem!
Dziś zaliczyłam pierwszy dzień ćwiczeń i diety od dawna. Mam nadzieje, że w tym "nowym" postanowieniu wytrwam jak najdłużej. W końcu udało mi się raz, to dlaczego miałoby nie udać się i teraz? Gdy osiągnę swój wymarzony cel, a mam nadzieje, że go osiągnę - tak jak pisałam w poprzednim poście, zrobię na ten temat post.
A co do zdjęć i samej sesji, myślę, że bardzo się rozwinęłam przez te cztery miesiące. Z czego bardzo się cieszę, lecz wiem, że jeszcze wiele mogę zdobyć doświadczeń i wiedzy więc nie spoczywam na laurach. Ostatnio na moim fanpage wygrała jedna dziewczyna i dwie inne zostały wyróżnione zniżką, niedługo sesje zostaną wykonane, jestem już na dwie z nich umówiona. Sama, aż się nie mogę doczekać. Powiem szczerze, że takie sesje konkursowe to fajne doświadczenie dla fotografa, nowa twarz, nowa znajomość. Nie będę już przedłużać, zapraszam do oglądania!

♥  mod. Adrianna Dolega ♥ 
♥ fot./mua. Sylw Photos ♥



























Zapraszam do komentowania i obserwowania!

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe ujęcia! Świetnie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Widać że z pomysłem!
    http://brunettecrazylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? Te zdjęcia nie są złe, ale teraz robisz milion razy lepsze. Widać postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja dobrze przemyślana, też kiedyś chciałabym taką mieć "profesjonalną". Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego nie ma już tego postu z tfp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ modelka chciała abym go usunęła. Więc co zrobiłam :-)

      Usuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, ponieważ osoba na zdjęciach jest jeszcze ładniejsza ;)
    Zapraszam do mnie dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna modelka i zdjecia :)
    proszę o pomoc w klikaniu, bardzo potrzebuję kliknięć :* ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcią są piękne, przypomniały mi się wakacje. :) Modelka cudowna. <3 Chętnie przeczytam post o ćwiczeniach i diecie, bo sama potrzebuję motywacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia jak i również modelka.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga
    i zostawiła po sobie ślad. Pozdrawiam.

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.