czwartek, 26 listopada 2015

Monster Energy


Znów kolejna "stara" stylizacja ode mnie. Zdjęcia były robione w lutym tego roku więc jeśli chodzi o styl - są aktualne. Pamiętam że wtedy było bardzo zimno, a ja po chorobie wyszłam w tej cienkiej skórze. Tydzień później znów zachorowałam, oczywiście przez ów wyjście. Ale co zdjęcia zrobiłyśmy to zrobiłyśmy! Teraz nawet nie mam kogo poprosić aby zrobił mi zdjęcia, a miałam wielkie plany odnoście mnie, moich charakteryzacji i ich fotografowania. Niedługo na moim blogu zajdą zmiany, oczywiście w wyglądzie. Zmówiłam szablon u pewnej blogerki. Wszystkiego dowiecie się w swoim czasie. A teraz zapraszam do oglądania, wiem, że nie satysfakcjonuje Was oglądanie starych zdjęć lecz chcę aby niektóre miały swoje miejsce na blogu.








Snapback - New Era \\ T-shirt - Monster Energy \\ Jacket - Stradi \\ Shirt - NoName \\ Jeans - H&M \\ Shoes - Nike Air Force 1

Chciałabym bardzo już tej wiosny. Tyle pomysłów do zrealizowania, moce możliwości, tylko brak modelki. Życie uczy. Oby tej zimy spadł śnieg. Poszukuję modelki, blogerki do współpracy!

20 komentarzy:

  1. Jaram się takim stylem, zdjęcia fajne, a snapback wymiata!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zestaw, nie w moim stylu, ale przykuwa spojrzenie :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię osoby , które mają swój indywidualny styl , a Ty ewidentnie go masz, tak 3maj ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja nie w moim stylu, bo za dużo tu tego, ale podoba mi się to, że jesteś oryginalna i eksperymentujesz z modą :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że sie się wyróżniasz! podobają mi się buty i pomadka(?) ma śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne fotki i Twoja stylizacja,;) ja tam całą zima zazwyczaj chodzę w cienkich kartkach bo mi zzawsze ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja super !
    Długo szukałam takiej oryginalnej blogerki. (obserwuje)

    Zapraszam do mnie !
    http://pinupowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo fajna :D Uwielbiam wiązać koszule na biodrach :) Zdjęcia mają też bardzo fajna jakość! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Super outfit!
    Poklikasz u mnie?
    http://aniapodlecka.blogspot.com/2015/11/i-am-back-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój styl trochę cię wyróżnia spośród innych blogerek, a widziałam setki, najs. ^^
    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    ROZDANIE, matowa paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja i nadal nie mogę napatrzeć się na te cudowne dredziole! ♥
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zupełnie nie wygląda jakbyś marzła na tych zdjęciach, a nawet wręcz przeciwnie. ;) zdjęcia bardzo pozytywne i faktycznie, nie da się ukryć, że masz własny styl i prezentujesz się zupełnie odmiennie od większości blogerek, co jest ogromnym komplementem. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wlosy! Podobaja mi się zdjęcia, bo widac na nich taka pozytywną energie plynącą od ciebie :D
    Ja wlasnie leze w lozku i choruje, ale mam nadzieje ze niedlugo bede mogla znowu isc i zrobić jakas sesje :)
    Zapraszam cię na mala dawke fotografii i czekam na szczera opinie :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Używam, polecam - obróbka też jest ważna :-)

      Usuń
  17. Super zdjecia ! :)
    Zapraszam ;) http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.