piątek, 20 listopada 2015

Red November


12 listopada 2014 roku. Właśnie w tym dni ów zdjęcia zostały wykonane. Były one już tu, gdyby nie... a, nie ma sensu o tym wspominać. Ostatnio marudziłam, że brak mi pisania i starego mojego bloga. Jestem przepełniona emocjami i nie mam jak, gdzie tych emocji wylać. Jak ktoś mnie zna, choćby z facebooka czy bloga to dobrze wie jak ważne jest dla mnie pisanie i przekazywanie swoich emocji ludziom. Zastanawiam się nad jednym rozwiązaniem. Tylko nie wiem czy ów sposób nie będzie się "gryzł" z tematyką mojego teraźniejszego bloga. Mianowicie chce pisać - to oczywiste, ale pomiędzy zdjęciami. Tak jak teraz, tu. Chcę pokazywać Wam moją twórczość nie tylko po przez zdjęcia, ale także po przez emocje. Wiem, że większość z Was w ogóle nie czyta co tu piszę. Nie wiem dlaczego, przychodzicie tu tylko obejrzeć zdjęcia i je skrytykować, no czasem napisać coś milszego. Ale zawsze zostaje rozwiązanie czyli facebook, gdzie umieszczam fragmenty swoich tekstów. Mój fanpage i prywatny facebook to kopalnia cytatów. Czasem bardzo się cieszę gdy prosicie na asku abym przytoczyła kilka cytatów o tym i o tamtym. To miłe, że widzicie i utożsamiacie się z tekstami, które wybieram. Od poniedziałku chcę systematycznie ćwiczyć, znów. Mam w planach, gdy osiągnę swój cel chociażby w 30% napisać o mojej przygodzie z odchudzaniem i ćwiczeniami, która zaczęła się jakby nie patrzeć na początku 2014 roku. W tym roku się trochę pogubiłam i zaniedbałam nie tylko swoje ciało, ale i swoje zasady, przekonania, wszystko. Mam dość ciężki i poważny tydzień. Postawiłam na zmiany. Bo na zmiany nigdy nie jest za późno, trzeba tylko dostrzec swoje wady i zalety.

blouse - cropp \\ snapback - starter \\ skirt - new look \\ socks - no name \\ shoes - air force one 






"każdy krok jest niebezpieczny jeśli nie znasz konsekwencji swych decyzji, podejmij się ich tylko jeśli jesteś pewny, że to słuszny wybór jak nie chcesz tu na co dzień czuć zamiast dumy, wstydu"

8 komentarzy:

  1. czekam na post o odchudzaniu :)
    super zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. super sesja :) http://evelciovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęciaa, masz super blogaa!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zmiany sa zawsze dobre, zycze aby udało Ci sie wytrwac w Twoim postanowieniu :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.