niedziela, 6 grudnia 2015

Home corner


Ostatnio zrobiłyśmy z Dorotą sesję domową. Chciałam poćwiczyć makijaż oraz poeksperymentować z lampą w warunkach domowych. Jestem całkiem nawet zadowolona z efektu. Układanie włosów bez prostownicy to jest dopiero wyczyn! Mam w planach zrobić jeszcze świąteczną sesję, mam nadzieję, że się to uda. Plus sesję dziewczyn wygranych w konkursie, który organizowałam na fejsbuku oraz inne zlecenia. Przyznam się że zdjęcia w domu czy w jakimkolwiek innym pomieszczeniu to dla mnie męka. Zdecydowanie wolę plenery i piękno natury. Ale idzie zima, w zasadzie już jest więc muszę coraz częściej przełamywać się do fotografowania Was w domowych warunkach. Myślę, że od ostatniej sesji domowej z Dorotą (której niestety nie ma na blogu) zrobiłam wielki progres. A minęło zaledwie dziewięć miesięcy. Mam przygotowane dla Was kilka postów i ciągle przychodzą mi pomysły na nowe więc będę tu na bieżąco z publikacją! Powoli zaopatrzam się w suknie, charakteryzację do sesji tfp i nie tylko. To będzie wielka przełomowa chwila w mojej karierze rozwojowej.  Z czego bardzo się cieszę. Czekam jeszcze na śnieg w tym roku i na piękną sesję jako Pani Zima - więcej szczegółów nie zdradzę co by nie zapeszać. Teraz zapraszam do obejrzenia sesji.

♥ mod. Dorota Broda ♥
♥ mua. Sylw Photos/Sylwia Kirsz ♥




















Uwielbiam kadry b&w więc dlatego też zrobiłam tu kilka. Starałam się je obrobić w "starym stylu", wydaje mi się że wyszło. Jeszcze dużo pracy przede mną jeśli chodzi o pracę z lampą. Mam nadzieję, że do końca roku już będę szczęśliwą posiadaczką nowego aparatu. Więc i jakościowo zdjęcia będę znacznie lepsze. Będzie lepiej, zobaczycie! Trzeba być dobrej myśli. 

Zapraszam do komentowania i obserwacji! 

9 komentarzy:

  1. No wyszlo Ci , lepiej niz ta Moja sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Obserwuję!
    porcelanowycukier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny makijaż i sweterek!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Merry Christmas :)

    http://chicporadnik.blogspot.com/2015/12/merry-christmas-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny makijaż!
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/winter-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny jest ten makijaż! zdjęcia również ;)
    obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż :) Ja do domowych sesji przekonać się nie potrafię :( http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.