środa, 16 grudnia 2015

Sesja konkursowa #2


Dawno nic nie pisałam. Dawno nie dodawałam żadnego postu, miałam trochę na głowie. A gdy przychodzi weekend to myślę o imprezie albo o wyspaniu się. A jak wiecie te dwie rzeczy nie idą ze sobą w parze. Ostatnia sesja, którą zrobiłam już dawno zanim spadł śnieg z Aśką. Która wygrała u mnie konkurs na fanpage. Bardzo miło mi się z nią pracowało, sympatyczna osoba i pełna egerii! A sukienkę, którą ubrała - magia idealna (choć pewnie było jej zimno, mimo słońca), wiał wiatr co dawało zadowalający efekt na zdjęciach. 
Teraz przychodzą święta, mam nadzieję, że zrobię choć jedną sesję świąteczną. Wszystko idzie jak na razie w dobrym kierunku. Postaram się pisać częściej, częściej robić dobre zdjęcia i tu być. Zapraszam na poprzedni post z kiecami do sesji i na sesję oczywiście! 

mod. Asia Pankowska














Zapraszam do obserwacji! 

5 komentarzy:

  1. Świetna sesja! :)
    W niektórych ujęciach trochę za mocno wyostrzyłaś oczy, ale mimo tego są bardzo ładne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę dobra sesja! ;)
    http://bitchyx18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sukienka ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ta sukienka - zdecydowanie w moim klimacie.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.