czwartek, 3 grudnia 2015

Tag make-up #1


#top 3 makijaże na jesień/zimę 2015 według mnie

Pierwszy raz robię jakikolwiek tag, jest to dla mnie zupełna nowość. Ale postanowiłam wprowadzać różniste urozmaicenia na mego bloga więc działam. W tym poście chce Wam pokazać jeden z trzech makijaży wykonanych przeze mnie na jesień, zimę roku 2015. Z racji tego, iż jestem fanką ciemnego oka zapewne znajdziecie w owym tagu różne odcienie czerni oraz burgundu. Burgundowe usta podobały mi się od zawsze i noszę je niemalże cały rok - stało to już się chyba moim znakiem rozpoznawalnym, co mnie bardzo cieszy. Od kilku miesięcy zaczęłam mocniej malować swoje oczy i powiem szczerze, że wolę siebie w tej "ostrzejszej" wersji aniżeli w delikatnym makijażu. Jest to dopiero mój drugi post dotyczący samego makijażu więc specjalnie dla Was pokażę się w wersji delikatniejszej w innym poście, może zrobię post z makijażem codziennym, do szkoły - zobaczymy. Ogólnie to przepraszam za mój sweter na zdjęciach, zapomniałam się przebrać z "domowych ciuchów", nie zwracajcie uwagi! :-) 

Użyte kosmetyki: 
Podkład: meybeline affinimat 03light sand beige
Puder transparentny maxfactor 
Paletka cieni z allegro
Eyeliner w słoiczku Avon supershock blackend metal
Cień do powiek Avon colortrend silver sparks
Kredka do oczu Avon eyeliner ligneur contour-yeux turquoise burst
Tusz do rzęs Avon super extend black
Kuleczki brązujące Avon Glow deepest bronze
Rozświetlacz do twarzy Lirene
Róż do policzków Inglot ○ 
Konturówka do ust Avon true red
Szminka Avon untamed heart


Sprzedam Wam taki trick, który kiedyś widziałam na youtube. Jeśli nie potraficie zrobić prostej kreski eyelinerem, cieniem, kredką czy czymkolwiek to możecie przy zewnętrznym kąciku oka przykleić taśmę, kartkę samoprzylepną - wtedy na pewno kreska wyjdzie idealnie prosto. Ja tej metody rzadko kiedy używam, kreski robię jak dla mnie idealne. Ale Wam może się to przydać!


1. Nałożyłam czarny cień z paletki, roztarłam go pędzelkiem. 2. Dodałam czarnego cienia z brokatem. 3. Nałożyłam szarego sypkiego cienia z brokatem. Wszystko delikatnie roztarłam pędzelkiem.


4. Na dolną powiekę nałożyłam niebieski cień z paletki oraz wypełniłam linię wodną kredką o podobnym kolorze.


5. Wytuszowałam rzęsy.


6. Wykonturowałam twarz kuleczkami brązującymi. 7. Rozświetliłam twarz. 8. Nałożyłam róż.


9. Obrysowałam kontur ust. 10. Wypełniłam szminką (przepraszam za ostatnie zdjęcie, nie wyszło a nie zrobiłam dwóch)


Efekt końcowy prezentuje się tak:




I jak Wam się podoba?

Zapraszam do oceny i obserwacji! 

17 komentarzy:

  1. Wow super makijaż :) świetnie Ci pasuje, ślicznie wyglądasz :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsze oczy na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ciekawy spodób z tą taśmą! :D Nigdy nie słyszałam o takim spodobie, a efekt doskonały! <3
    http://julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny makijaż! :) o pomocy taśmy nie słyszałam ale ciekawy pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor szminki <3 Rewelacyjnie prezentuje się całość!

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek jest mega xd i serio super makijaz, musze sprobiwac z ta tasma xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedz jak to jest? jesteś taka śliczna i robisz dobre zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż, z chęcią bym się nauczyła takiego, masz jakiś kanał na yt ? :)
    OBSERWUJEMY ?
    Pozdrawiam Malwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam niestety, jak na razie. Myślałam już o tym i możliwe, że w przyszłości takowy założę. Już dodałam do obserwowanych :-)

      Usuń
  9. Makijaż świetny. Ta niebieska kredka przyciąga uwagę. :) Obserwuję nowym kontem! :)

    _________________________________________________________________________________
    @ Tak, zdecydowałam się na nową stronę. :) No właśnie zastanawiam się nad powrotem do czerni i prostej grzywki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt końcowy- bomba! Kolory przyciągają, a metoda z taśmą bardzo znajoma hahaha sama mam już przygotowany wpis na ten temat, który czeka na swoja publikacje :D Konturówki z avonu jak najbardziej na plus, zapraszam również na wpis o kilku z nich :D http://sandramitulablogger.blogspot.com/2015/11/konturowki-z-avonu.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż jest powalający!
    http://emiily-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, makijaż jest cudny
    też tak próbuję robic kreski na powiekach
    bo odręcznie to zawsze dwie różne mi wychodzą

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kolory bardzo Ci pasują i burgundowy na ustach - super! Perfekcyjny makijaż! Patent z taśmą bardzo fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  16. Wow piękny efekt końcowy :) i do tego bardzo przydatny trick :P musze go wypróbować :P
    Kochana pooklikasz? http://marijory.blogspot.com/2015/12/wishlist-z-shein-i-romwe.html bede mega wdzięczna!! :***
    ps fajna muzyczka w tle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.