wtorek, 19 stycznia 2016

BADTIME


Marzec 2015, sesja tematyczna ze mną w roli głównej. Nie mam zdjęć, nie mam nowych charakteryzacji, jestem pusta. Nie mam nowych pomysłów. 
Oby to się w jak najszybszym czasie zmieniło. Chandra zimowa akurat u mnie nie trwa długo. Mam nadzieję, że tak nie będzie i tym razem.
Tak bardzo nie lubię zimy, że umieram.
U m i e r a m na niedobór ciepła i uczuć.
Jestem zimna wraz z tą zimną zimą. 

~ ♥ ~


"Emocje nie są jak wyrostek robaczkowy, szczątkowy narząd, którego nie potrzebujemy i który należałoby usunąć. Emocje stanowią rdzeń naszej egzystencji. Dzięki nim życie jest warte przeżycia."


"Nie ma dla mnie nikogo więcej. Zaczynam i kończę się z Tobą."

10 komentarzy:

  1. Sliczne i bardzo tajemnicze zdjecia <3 PIeknie napisany post! Dziekuje za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjecia! Fajnie, ze je jeszcze masz! :D Sesja swietna, a te tatuaże dodają charakteru. :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie (nie)stety nie ma śniegu, ale i tak mrozi. Śliczne zdjęcia, masz piękne włosy :)
    Muzyka w tle jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia są takie hmm.. magiczne i bardzo tajemnicze :)
    Lubię takie zdjęcia <3
    http://natalii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :) Takie mroczne :D
    http://wikaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa tematyka zdjęć, są świetne :)
    http://selfisshgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sesja

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity klimat zdjęć! Pokazał prawdziwe zimno i chłód!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie zmarzłaś?

    _____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też dopadła chandra, ale staram się ją zwalczyć. Jak zwykle zdjęciom nie mam nic do zarzucenia, wręcz przeciwnie! Jest świetna jakość, jest klimat, jest oryninalnkść, czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.