środa, 27 stycznia 2016

Extinction


Ostatnio na blogu jest więcej charakteryzacji niż sesji, ale to wina braku jakiejkolwiek pogody. Mam nadzieję, że już nie długo przyjdzie odwilż i będę focić pełną parą. Swoją drogą lubię te moje pomysły charakteryzacyjne więc nie narzekam, że jest ich tutaj dużo. Do owej charakteryzacji zainspirował mnie film, który wczoraj oglądałam, a mianowicie mowa o "czasie wymierania". Polecam obejrzeć wszystkim fanom zombi. 
Chyba zacznę nagrywać swoje tutoriale na youtube, co myślicie? 
Zaczynamy. 


Standardowo - chusteczki higieniczne plus lateks to podstawa. 


Zamalowałam znaczną część twarzy i dekoltu podkładem. Potem na całą twarz, ramiona i dekolt położyłam siwą farbę. Siniaki, rany uzyskałam dzięki cieniom do powiek. Krew standardowo - moja produkcja. porozcinałam trochę chusteczek na twarzy aby zrobić dziury na rany. wypełniłam krwią i gotowe! Dla mnie to zbyt proste, zajęło mi to tylko niecałe 1,5 godziny. Rekordowo! 




Zapraszam do komentarzy i opinii! 

8 komentarzy:

  1. Jestem pod wrazeniem! Twoja charakteryzacja wyglada przerazajaco (oczywiscie w pozytywnym znaczeniu tego slowa).
    Od wakacji ogladam rozne tutoriale charakteryzacyjne, wiec jesli zaczelabys nagrywac to z checia bym Cie ogladala :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Swietna charakteryzacja! Zostaje na dluzej by podziwiac! Szukam przycisku oberwacja i dodaje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Charakteryzacja twoja to miazga! :O
    Świetny pomysł z dodawaniem filmów z charakteryzacjami na YT :)

    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! :o bombowa stylizacja oraz zdjecia. :o :D Jestem pod wrazeniem. :D sama zajmuje sie takimi stylizacjami. :D Wiecej takich zdjec! Masz talent wykorzystuj go! :D
    Zapraszam Cie do mnie. :D
    Wedeujesz do moich obserwacji. Blog swietny i nardzo ciekawy.
    xaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale zaszalałaś
    Charakteryzacja jest genialna
    Czekam na kolejne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalna charakteryzacja, jestem pod wrażeniem. Uwielbiam tematykę zombie więc muszę poznać ten film!

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana przerażające te Twoje dzieło, ale genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow świetna praca! ROBI WRAŻENIE :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.