wtorek, 1 marca 2016

Baptism


Witajcie! Tyle czasu tu mnie nie było, aż mi głupio, że Was, siebie i bloga zaniedbałam. Głupio mi pisać ten post, nie wiem dlaczego, aczkolwiek mam wielką potrzebę dodać coś tu. Ostatnio fotografowałam chrzciny Alicji więc w ów poście pokażę Wam kilka zdjęć tej małej kruszynki. Idzie wiosna! No może za oknem trochę wolniej się ukazuję przez nieliczne opady śniegu i deszcz, lecz w moim sercu zawitała już dawno! Ostatnio nauczyłam się pracować z dziećmi i coraz lepiej wychodzi mi praca, fotografowanie ich. Może nie w tym tygodniu, albo i w tym zobaczymy jak mnie poniesie, pojawi się nowa charakteryzacja. Ostatnio więcej tu charakteryzacji aniżeli sesji, ale cóż. Teraz zamierzam ruszyć z kopyta ze wszystkim i już więcej nie opuszczać bloga na tak długo!










Zamierzam popracować nad nowym wyglądem bloga również, teraz mam więcej wolnego czasu więc będę działać. Miłego dnia!

4 komentarze:

  1. jakie urocze ujęcia :D to ostatnie jest najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kadry! Świetny reportaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alicja to przesłodka dziewczynka !
    POZDRAWIAM MALWA :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.