wtorek, 22 marca 2016

MAKIJAŻ Z PRZYPADKU


Tak jak obiecałam, to już drugi post w przeciągu tygodnia czasu. Pogoda robi się piękna więc mam nadzieję, że sesji będzie coraz to więcej! Znów łapie mnie jakieś przeziębienie. Mam nadzieję, że wiosna przyjdzie już pełną parą bo mam dość tego zimna. Dziś przygotowałam dla Was post z makijażem. Znalazłam w moim kufrze ostatnio cienie, których nigdy szczerze mówiąc nie używałam i postanowiłam je ostatnio wypróbować i efekt końcowy bardzo mi się spodobał dlatego też postanowiłam uwiecznić to na blogu. Nie przedłużając, zaczynam!


Podkład i puder nałożyłam wcześniej oraz pomalowałam brwi. Nałożyłam brązowy cień na załamanie oka, kącik oka wypełniłam brązowo brokatowym cieniem. Użyłam paletki cienie z Avonu true colour.


Następnie nałożyłam cienie, które jak wcześniej wspomniałam znalazłam - satin deluxe, również z Avonu. Po czym zrobiłam kreskę, wykonturowałam twarz, nałożyłam róż i pomalowałam usta. Wszystko prezentuje się tak:






Snapback - new era

Zmieniłam uczesanie,wprowadzam małe rewolucyjne zmiany. 

Zapraszam również tutaj:

♥ FANPAGE ♥ ASK.FM ♥ MAXMODELS ♥ INSTAGRAM ♥

29 komentarzy:

  1. Masz przepiękny uśmiech! :)
    I idealnie zrobione kreski ja tego daru nie mam niestety bo każde oko zazwyczaj inaczej wychodzi albo wyglądam jak typowa panda:)
    Ja też już mam dość tego zimna!
    Pozdrawiam!

    Www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOOOO! W końcu Ty ♥ jesteś najpiękniejsza, pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super makijaż, bardzo podoba mi się połączenie takiego trochę "glamour" makijażu z czapką. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. O wiele lepiej wyglądasz w przedziałku na środku, już zauważyłam to na zdj na fejsie - extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż! Bardzo mi się podoba. Masz piękny uśmiech ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślisz nad rozpuszczeniem/ścieńciem dredów?

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzydko wyglądasz, bez rewelacji....

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku śliczny makijaż :) Ładne zdjęcia, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. slicznie wygladasz bardzo ładnie zrobione brwi :)
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ, PASUJE CI TA CZAPECZKA. POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękny makijaż *o* Jesteś śliczna :**

    http://agnieszka-to-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło super, robisz piękne kreski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Najpiękniejsza kobieta na ziemi. Chciałbym być na miejscu Twojego chłopaka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż! I ta szminka!!! Cudo <3 http://mydreamand-i.blogspot.com/2016/03/test-mascary-rimmel-volume-colourist.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy będzie post o diecie i ćwiczeniach?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty rozkwitasz. Obserwuję Cię od jakiegoś czasu i wszystkie zmiany wychodzą Ci na plus, nawet ten przedziałek na środku. Piękniejesz, cudownie widzieć Cię taką. Mam nadzieję, że kiedyś porozmawiamy.
    ~ M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż, widać, że masz do tego dryg ;). Zdjęcia też świetne, wszystko dobrze widać!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż śliczny, ale masz też cudownie świdrujący kolor tęczówki :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż! :)

    //Aga z CiekaweKosmetyki.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż świetnie wygląda, wszystko razem idealnie się komponuje. W przedziałku na środku jest Ci bardzo ładnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten makijaż bardzo, ale to bardzo pasuje do Twoich ślicznych oczu! <3
    Robię bardzo podobny, ale w odcieniach brązu - świetny zarówno na co dzień jak i na imprezę.
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2016/03/18-lat-mam-i-co-teraz.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Makijaż jest cudowny, śliczny kolorek szminki :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję, że przeziębienie szybko Ci minie. Kolor szminki bardzo mi się podoba <3. Makijaż cudowny :D bardzo ładne masz oczy *.*

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz, piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny makijaż !
    klikniesz w link do bombera u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super makijaż :) ale ja czekam na sesje! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.