piątek, 18 marca 2016

WE START THE SEASON | SES NATALIA


Cześć! Nawet nie wiecie jak się cieszę, że mogę znów napisać ten post i pokazać Wam nowe zdjęcia. Tego mi brakowało, tego mi było trzeba. Mimo, że dziś było na prawdę zimno - a liczyłam na to że będzie tak piękna pogoda jak wczoraj, niestety strasznie wiało - dałyśmy radę zrobić sesję wraz z Natalią  strasznie przemarzłyśmy, ale czego nie robi się dla dobra sesji! Możliwe, że gdyby nie moja dwu tygodniowa choroba wcześniej bym się wybrała na tą sesję. Planuję tu na blogu zrobić remont. Czekałam bardzo długo na szablon, który zamówiłam i się go w końcu nie doczekałam niestety. Będę musiała sobie sama poradzić mimo, że jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o kody dotyczące zmiany wyglądu. Chyba, że znacie kogoś kto robi szablony na zamówienie? Chętnie skorzystam. 
Na prawdę tęsknie z blogowaniem i tymi moimi postami co cztery dni... Nie wiem dlaczego tak Was tu zaniedbałam, ale chyba każdy człowiek, a raczej każdy bloger w swoim blogerskim życiu przechodzi taki zastój gdzie nie ma na nic ochoty, a tym bardziej na pisanie postów. Chyba ja właśnie takowy okres przechodziłam. Myślę, że to już dawno minęło i jest za mną, mogę spokojnie tutaj wrócić z nowymi pomysłami i je realizować. Z Natalią planujemy więcej sesji także teraz czekamy tylko na piękne promienie słoneczne i działamy! Będzie sztos mówię Wam! 

♥ mod. Natalia ♥











Ja jak to ja nie mogłam się zdecydować, które zdjęcia są najlepsze więc dodałam większą połowę zdjęć.... Ale lubię gdy jest ich tak dużo i macie co oglądać ☺
Za niedługo będę pracować nad postem z projektami na tatuaże, będzie ciekawie. Pojawią się również nowe charakteryzację - obiecuję, wiele się zmieni. Postaram się być systematyczna abyście byli częstymi gośćmi tutaj, a uwielbiam gdy Was jest tu mnóstwo! 

Komentujcie i obserwujcie jeśli się Wam podoba, jestem ciekawa Waszej opinii! 

Zapraszam również tutaj:

FANPAGEASK.FMMAXMODELSINSTAGRAM

17 komentarzy:

  1. Ej Sylw dobrze jest, widzę progres wielki! Zdjęcia mi się mega podobają. Ale na blogu coś mało Ciebie jest ostatnio, rób charakteryzację czy dodaj swoje foty! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia i piękna modelka :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do siebie : panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)


    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i urocza modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia fantastyczne - masz talent!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Za to ja bym dał jakąś inną modelkę:) Jeśli można nazwać modelką osoby pozujace u Ciebie! Ale też oczekujemy twoich zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że zmieniłaś design, naprawdę fajny :)
    I fotki oczywiście super, progres jest!
    WPADNIJ DO MNIE-KLIK!:)
    Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym tygodniu nie tylko ty złapałaś takie lenia.
    Ja też nie wstawiłam, żadnego postu chodź miałam
    już przygotowany stwierdziłam,
    że czasami warto odpocząć od bloga,
    żeby blogowanie nie stało się rutyną
    tylko było naszą pasją.
    Sliczne zdjęcia :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/03/3-rzeczy-bez-ktorych-nie-moge-zyc.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ostatnio przeprowadziłam "małą" rewolucję na blogu, a też się kompletnie na tym nie znam :D Ale powiem, że.. nie taki diabeł straszny, jak go malują! ;) W internecie można znaleźć sporo porad i wskazówek, na pewno dasz radę stworzyć swój idealny szablon, no albo prawie idealny! ;)
    A zdjęcia bardzo ładne, takie lekkie i wiosenne, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje zdjęcia jak zwykle- genialne. Masz wielki talent, każda sesja jest świetna ;) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne oczyska ma Twoja modelka, pewnie nie jednemu zawróciła w głowie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia i modelka także :) Czekam na wiecej :* Pozdrawiam

    zapraszam modakaczanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! <3 Najbardziej mi się podoba to z drogą w tle~~
    Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie:
    http://mirella-view.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, widać ze dobrze sie czujesz po drugiej stronie aparatu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.