wtorek, 12 kwietnia 2016

MEMORIES | SES ANKA 2014

Cześć! Niedawno temu Gu przypomniała mi o starej sesji, której nie ma na blogu. Ma już prawie dwa lata, a ja nadal nic bym w niej nie zmieniła (no dobra, może trochę pokombinowałam z obróbką :P). Ci, którzy są ze mną od początku mego blogowania zapewne pamiętają ową sesję, Ci, którzy są od niedawna mają okazję ją zobaczyć. Muszę przygotować jakiś ciekawy projekt na maja gdy Anka przyleci abyśmy mogły wykonać jakieś ciekawe sesję. Szukałam ciekawego lasu, ciekawych miejsc i w końcu znalazłam. Teraz poszukuję modelki. Trzymajcie kciuki :-)


♥ mod. moja niezawodna Anka ♥
♥ mua./fot./sty. Art's by Sylw







Zapraszam do komentowania i obserwowania :-)

1 komentarz:

  1. Świetne zdjęcia, mają klimat :) Lubię oglądać sesje z pomysłem, sama chętnie biorę w takich udział :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.