środa, 13 kwietnia 2016

WIOSNA! | PO DRUGIEJ STRONIE OBIEKTYWU


Siemanko! Dziś pogoda była nie zaciekawa, lecz po 17:00 wypogodziło się a nie miałam nic konkretnego do zrobienia stwierdziłam, że przydał by się na blogu nowy pościk i oto jestem! Znów po drugiej stronie obiektywu, szczerze mówiąc spodobała mi się ta niezależność. Kiedy chce, jak chce i gdzie chce biorę statyw i robię zdjęcia! Może nie są takie jakie do końca bym chciała, ale są moje. Ostatnio na zdjęciach byłam bez snapbacka, teraz jestem z. Powróciłam do nich, brakowało mi ich w cholerę! Powiem Wam, że wszystko zaczyna się powoli układać i rozkręcać, na razie nie zdradzę nic, aby nie zapeszyć, ale możecie trzymać za mnie mocno kciukasy! To na pewno mi się przyda. 
A, dziś, jutro, po jutrze, za tydzień - zmieniam odrobinkę fryzurę będę rozplątywać kilka dreadów, chcecie filmik? post na ten temat? Wiem, że 90% ludzi nadal wierzy w to, że dreadów nie można rozczesać tylko ściąć więc chciałabym poruszyć ten temat. Co myślicie? Dajcie znać w komentarzach!
A tymczasem zapraszam do oglądania, narobiłam tyle zdjęć, że sama jestem w szoku, a zapomniałam o jednym! O zdjęciu butów, ale bodajże na kilku ujęciach je widać. Miłego oglądania! 









"Możesz to zjednać do bełkotu po trawie... jestem w amoku i widzę niebo, leżę na trawie... miasto śpi, my gramy w gry - to radość chwil"














♥♥♥♥♥♥









snapback/blouse - cropp | jacket - stradivarius | jeans - h&m | shoes - nike air force 




"nie rozwijam się w tempie społeczeństwa bo straciłbym istotę mego człowieczeństwa - wolność" 


***

Daję radę chyba co? Oceniajcie! 


8 komentarzy:

  1. Jesteś najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawaj dawaj filmik będzie duża oglądalność jego! PRZEPIĘKNE ZDJĘCIA, UWIELBIAM TWOJE STYLIZACJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jesteś gruba.. nie wiem czemu ktoś Ci pisze takie rzeczy na asku :) Moim zdaniem wyglądasz super, a nawet lepiej niż kiedyś :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie stylizacje z pazurem! świetnie wyglądasz!

    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. zagrzybiascie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja fanka takich kurtek, daje normalnie 10 na 10! :D zdecydowanie do Twój styl, świetnie wyglądasz! Masz mega odważną fryzurę, ale świetnie Ci w niej!
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam, KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super!

    http://mylifeasidzys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje! Jesteś śliczna! Czekam na post lub filmik o dreadach!
    http://vnixorn.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.