piątek, 29 kwietnia 2016

ZOMBIE


Witajcie! Z racji tego, że ostatnio na blogu nie było żadnych charakteryzacyjnych makeup'ów postanowiłam zrobić mini tutorial z nowym pomysłem, który wpadł mi do głowy. 
Myślę, że nagrywanie tutoriali na yt będzie dobrym pomysłem... Może się skuszę niebawem, nie mam motywacji ani napędu aby zacząć nagrywać. Przechodząc do rzeczy, jak zawsze krok po kroku pokażę Wam jak wykonałam powyższy makijaż. 


Nakleiłam milion warstw chusteczek, nie pytajcie ile bo nie wiem. W ogóle nie zamierzałam robić postu z tą charakteryzacją, ale w ostatniej chwili postanowiłam, ze zrobię zdjęcia żeby coś działo się na tym moim blogu więcej niż sesje i moje stylizacje. Tutaj użyłam samych farb, no i krwi, którą sama zrobiłam.










Trochę selfie na instagrama @sylw.silver


Co myślicie? Buziaki ♥

3 komentarze:

  1. mega charakteryzacja! marzy mi się sesja z zombiakiem :)
    dodałam do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wow i jeszcze raz wow! Tak się zastanawiam: gdybyś miała właśnie to na twarzy a do drzwi zapukałby listonosz... Otworzyłabyś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otwierałam już ale nie listonoszowi lecz kurierowi - zazwyczaj robię takie rzeczy wieczorami gdy jest ktoś inny w domu żebym mogła spokojnie pracować :-)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.