wtorek, 24 maja 2016

PARTY | MAKEUP


Dziś przygotowałam dla Was post typowo makijażowy, dawno takowego nie było więc czas najwyższy to nadrobić. Na pierwszym zdjęciu widać jak prezentuje się efekt końcowy. Jest to makijaż typowy na imprezę czy randkę z ukochanym. Zaraz krok po kroku pokażę Wam jak wykonałam makijaż.


Jako pierwszego użyłam podkładu z Bielendy, kupiłam go jakiś czas temu na przetestowanie i sprawdza się niesamowicie. Drugim krokiem jaki wykonałam było nałożenie korektora z avonu pod oczy, następnie pudrem transparentnym z maxfactora zablendowałam twarz beutyblenderem.


Podkreśliłam brwi cieniem, zwykłym cieniem brązowym. Nie żadnymi specjalnymi cieniami do brwi ponieważ to są te same cienie co do powiek z tym, że matowe. A taki sam efekt można uzyskać właśnie cieniami do powiek.  


Używając cieni do powiek Avon, bardzo lubię te cienie niekiedy używam ich na co dzień. 
Pierwszy cień jaki nałożyłam to cień z większej paletki oznaczony numerkiem 1, następnie pomieszałam palcem jasny filet z jasną zielenią.


Następnie znów pomieszałam ciemny fiolet z ciemną zielenią. Dodałam oczywiście kreskę eyelinerem i doczepiłam sztuczne rzęsy, przyznam się bez bicia, że zrobiłam to pierwszy raz i efekt jest mało wiele taki sam jak bym ich nie doczepiła, ale jest jeden plus! Nie musiałam tuszować zbytnio swoich rzęs ☺



Do ust użyłam dwóch konturówek i matowej pomadki. 
A efekt końcowy prezentuje się tak: 











x instagram @sylw.silver x fanpage: sympatyczna sylwia x


9 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dobrze w takim makijazu! :) Uzyskałas swietny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczne oczy :o
    Pierwszy raz jestem na twoim blogu, trochę tu mrocznie :D
    Jesteś niczym RLM. Skorzystam z twoich pomysłów na Halloween.
    Jak narazie to jeszcze jestem za młoda na makijaż z tego wpisu. Może w przyszłości... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny makijaż! :D

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze masz piekne oczy ;)
    Pod drugie widać ze solidnie przygotowywujesz sie do napisania notki ;)
    Po trzecie super makijaz :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny makijaż, pięknie się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio właśnie kupiłam ten podkład do testowania za niewielką cenę, ale jest naprawdę świetny. Caly makijaż prezentuje się super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż oka i genialna kreska! Idealnie!<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.