środa, 4 maja 2016

ZOMBIES TUTORIAL CHARACTERISTIC


Jak tam po weekendzie majowym? Ja postanowiłam się trochę pobawić i oto powstała zombiaszcza charakteryzacja, kolejna. W zasadzie nie lubię zombiaków, ale lubię je tworzyć. I myślę, że całkiem dobrze mi to wychodzi. I jak zwykle jest to tutorial, zrobiłam kilka zdjęć telefonem podczas tworzenia więc zacznę od początku. 


Po pierwsze nałożyłam podkład antyalergiczny podobno, synergen - używam go tylko do charakteryzacji. Puder z tej samej serii. Oraz użyłam kilkunastu kolorów fioletu, zieleni, czerni, szarości, różu, czerwieni także sama zapomniałam jakie to były kolory, ale paletka prezentuje się tak. 


Nakleiłam kilkanaście warstw chusteczek, suszyłam suszarką żeby szybciej móc działać. Z waty zrobiłam zęby, dodałam sztucznej krwi i oto jest, efekt końcowy:






i jak? co myślicie? 

11 komentarzy:

  1. Wielkie łał! Uwielbiam horrory dlatego zainteresowałam się tym postem i nie żałuje, że tu weszłam, efekt jak byś była prawdziwym zombie! :D

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow robi wielkie wrażenie!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz talent, strasznie realistyczne to jestś. Boski efekt!

    Pozdrawiam, weronika-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropność i piękno w jednym :D Efekt jest nieziemsko realny, masz niesamowity talent! :) Więcej takich charakteryzacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pierwszy rzut oka przerażające, ale kryje się za tym ogromna dusza artystki i kawał dobrej roboty, wow! :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znów szalejesz
    Swietnie to zrobiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zdjęcia pokazują jaki potencjał w Tobie drzemie. Widać jak jesteś kreatywną i zdolną osobą. Coś niebywałego, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez kitu, jesteś mistrzynią charakteryzacji! Naprawdę jestem pod wrażeniem, wyszło mega realistycznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow i wow! Wybacz, że nic więcej nie będę mówić tylko będę się gapić z otwartą buzią ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow. Na początku myślałam, że to jakieś przerobione zdjęcie. A tu taka charakteryzacja. Mistrz! ;)
    https://charmolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale masz talent dziewczyno! Podziwiam i zostawiam za to obserwację :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.