czwartek, 9 czerwca 2016

FAST MAKEUP


Na pierwszym zdjęciu - jak zawsze - pokazany efekt końcowy. Post można powiedzieć, że powstał z nudów i nadmiaru wolnego czasu. Do wykonania makijażu oka użyłam paletki cieni z Avonu. Tak jak numeracja wskazuje, każdego użyłam po kolei. 



Najpierw nałożyłam najjaśniejszy cień z numerem 1, roztarłam go dokładnie po czym nałożyłam cień numer 2. Wklepując, aby uzyskać bardziej wyraźny efekt nałożyłam 3 cień, a na sam koniec zaostrzyłam wszystko najciemniejszym 4 cieniem. Makijaż wbrew pozorom jest łatwy i szybko do wykonania. I na koniec kilka moich zdjęć: 








17 komentarzy:

  1. Piękny makijaż. Mroczny i seksowny. Wspaniale okolone oko, wydaje się być drapieżne i przeszywające.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę czasu mnie tu nie było, ale widzę, że bez zmian! Jest pięknie! <3

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy jakieś zdjęcia z sesji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem pojawi się post z stylizacją, a z sesji hm nie mam pojęcia - na razie nie mam żadnych ustawionych :-)

      Usuń
    2. Jak to nie masz sesji? Przecież robisz piękne zdjęcia :(

      Usuń
    3. Nie ma chętnych to nie ma i sesji :-)

      Usuń
  4. Chyba się nie uczesałaś :) Ogólnie ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co dodajesz post to jesteś coraz piękniejsza, zadziwiasz! Czekam na kolejne posty z Twoją buźką :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż świetny. Mam pytanie, uczyłaś się sama, czy może jakiś kurs?
    http://werablogerkaa.blogspot.com/ Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż! Zawsze chciałam się nauczyć tak malować, niestety nie wychodzi mi za każdym razem... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż ładny, ale mi się w nim nie podobasz. Zbyt "mrocznie" to wszystko wygląda, jeszcze te Twoje kruczoczarne włosy. Nie postarałaś się, a zawsze wyglądasz tak pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż, ale nie podoba mi się szminka. Kolczyk w nosie pasuje Ci niesamowicie! http://daisy-dyana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski klimat zdjęć!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.