środa, 20 lipca 2016

MY LIFE | SUMMER


Moja miłość. Moje wszystko - na jednym zdjęciu. 
Pierwszy raz od ponad pół roku piszę post, w którym ujmuję to co czuję. Odzwyczaiłam się bardzo od przelewania swoich emocji na bloga... Może to błąd? Może i nie. Jestem szczęśliwa. Nie potrafię pisać o szczęściu. O swoich dobrych chwilach. Każdy mój tekst był pisany wtedy gdy byłam w stanie załamania emocjonalnego bądź upojenia alkoholowego. Nie potrafię pisać o szczęściu. Wolę Wam je pokazywać, jak na zdjęciu wyżej. To jest moje szczęście. 





Dzięki niemu mogę powiedzieć głośno:
JESTEM SZCZĘŚLIWA!

16 komentarzy:

  1. Pięknie razem wyglądacie! I faktycznie, ciężko opisać jest takie szczęście - mi też pewnie byłoby trudno. :)
    Obserwuję Cię już w sumie od jakiegoś czasu, cholernie podobają mi się Twoje charakteryzacje!
    http://strachniepisac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sylwiusz zacznij znow pisac... prosze.... nikt nie robi tego lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najwięcej takiego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna z Was para, pasujecie do siebie!:)
    Zdjęcia mówią same za siebie - widać, że jesteście bardzo szczęśliwi ze sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi przez wiele lat o wiele łatwiej pisało się podczas doła. Jednak ten stan rzeczy zmienił się i aktualnie łatwiej wykrzesać mi spod palców coś pozytywnego niż negatywnego. To mimo wszytko fajne uczucie. :)
    Urocze fotografie! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwne masz oczy na tych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kiedyś zaznasz prawdziwego szczęścia to też będziesz miał "dziwne oczy" tak właśnie wyglądają szczęśliwe oczeta :) Ale w Tobie jadu... Edis

      Usuń
    2. Nie ma co się przejmować takimi uwagami, a ja się tez nie będę tłumaczyć anonimowi dlaczego mam takie oczy a nie inne :-) w ludziach jest tyle zawiści :-) pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  7. Brzydka jesteś nie wiem co on w Tobie widzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma brzydkich kobiet :)

      Usuń
    2. Najważniejsze jest dla mnie to ze on TO COŚ we mnie widzi - nikt inny nie musi :-)

      Usuń
  8. Kiedy będzie post o odchudzaniu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolalem Cie jak bylas sama.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpiękniejsza para!

    OdpowiedzUsuń
  11. Codziennie oglądam Twoje zdjęcia na facebooku.. wiele razy chciałem napisać lecz nie miałem odwagi. Dlatego piszę swój komentarz tutaj gdzie mogę być choć trochę anonimowym. Jesteś dla mnie najpiękniejszą kobietą jaką kiedykolwiek miałem okazję zobaczyć w życiu, a jestem jednym z Twoich adoratorów którzy mieli okazję Cię zobaczyć na żywo gdzie tylko utwierdziłem się w przekonaniu, że jesteś jeszcze piękniejsza niż na zdjęciach. jesteś wszystkim tym co uwielbiam w kobietach. Piękne wnętrze i piękna dusza. Zapewne wielu mężczyzn zazdrości Twojemu chłopakowi, że ma taką kobietę jak Ty. Ja również. Niech Cię traktuje jak najlepiej bo na to zasłużyłaś. Pozdrawiam i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miał okazję Cię ujrzeć i zamienić choć kilka słów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.