czwartek, 18 sierpnia 2016

COŚ Z NICZEGO | CHARAKTERYZACJA



Ten post leżał ponad miesiąc albo i nawet więcej w "wersjach roboczych". Powyżej pierwsza wersja charakteryzacji, o której mój chłopak powiedział, że jest słaba. Na początku poczułam lekkie oburzenie, bo przecież jak on mógł tak powiedzieć :D ale po pewnym czasie sama doszłam do takiego wniosku więc postanowiłam właśnie dziś reaktywować owy pomysł. Pozwólcie, że pomieszam zdjęcia z pierwszej wersji oraz tej zrobionej dzisiaj.
Jest to szybka, ale to bardzo szybka charakteryzacja. Robiłam ją zaledwie 30 minut, może nawet i nie. Nudziłam się więc postanowiłam skleić coś na szybko ☺


Moja mina na tym zdjęciu jest bardzo wymowna! ☺
W tej wersji oczywiście użyłam lateksu oraz chusteczek higienicznych, a dziś zauważyłam bardzo bolesny brak jakiegokolwiek kleju w moich zbiorach, rozumiecie to? nie miałam nawet szkolnego kleju. Więc postanowiłam zrobić ten klej sama...


Mąka + woda = klej do papieru, NIE DO TWARZY! Nie wiem co ja w ogóle myślałam, że przykleję chusteczki do twarzy klejem zrobionym z mąki i wody? No pewnie, że skleję, no kurde - ja nie skleję? ☺


Wiem nie wygląda to teraz najlepiej, wygląda jak gówno, ale najważniejsze aby efekt końcowy był WOW! Czyż nie?


Jak zawsze zamazałam chusteczki podkładem aby choć trochę przypominało to ludzką skórę. Na zdjęciu wyżej wygląda to dość schludnie... na drugim zdjęciu jakieś... ciapaki :-)


Ale moje miny to rozwalają wszystko i nie powiecie, że nie bo ja sama z siebie mam mega beke.
A teraz najlepsze! W końcu po tak długim czasie sprzedam Wam przepis na moją sztuczną krew ☺


A więc wielkiej filozofii w tym nie ma no ale mój tajemniczy sekret odkryję przed Wami.
Mąka, woda, kawa rozpuszczalna, farba/barwnik czerwony i niebieski - gotowe!
Macie krew ☺

Doszliśmy do końca, teraz będziecie mogli zobaczyć różnice między tymi dwoma takimi samymi charakteryzacjami, ja jestem jednak zdania, że dziś odjebałam koncertową robotę ☺

Starsza wersja:



Nowa wersja:








Z jednej strony wygląda to kurewsko ohydnie, ale się jaram bo na prawdę potrafię zrobić COŚ Z NICZEGO, a to dla mnie wielki progres od początku mojej przygody z charakteryzacją.
Zaczęłam bawić się obróbką, więc jak coś wygląda nie tak jak powinno WYBACZCIE.
Czekam na Wasze opinie!


35 komentarzy:

  1. O ja pier***e! jesteś genialna dziewczyno! :o

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie ty masz kurwa spojrzenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto jesteś niesamowicie utalentowana! Ta charakteryzacja to coś fantastycznego!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda Twoja charakteryzacja jest coraz lepsza, wolałabym abyś blog prowadziła tylko i wyłącznie w takim stylu

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Cię kobieto

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne masz talent! Muszę spróbować kiedyś tak zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Wyglada to świetnie! Podziwiam to tworzenie coś z niczego!
    Idealne na zblizajacy sie halloween! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kobieta, wielki talent...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy będzie post o odchudzaniu itd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał być już dawno...

      Usuń
    2. Będzie w przyszłości. Może w tym roku, może w przyszłym :-)

      Usuń
  10. Mistrzostwo!
    Pozdrawiam, http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludzie, jak to strasznie wygląda! W tym wypadku akurat - im straszniej - tym większe uznanie dla autorki. Zdumiewające :o

    http://pannakuchcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał! Masz niesamowity talent, super charakteryzacja!
    http://nwaldowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo efektowne zdjęcia, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jacie! Super Ci to wyszło ;) jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał!! Pracujesz zawodowo jako charakteryzatorka? Taki talent trafia się raz na milion! 😵👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, a bardzo bym chciała :-(

      Usuń
  16. Boże Sylwia co Ty masz w głowie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowicie całość się prezentuje! Wow, powinnaś zrobić coś w tym kierunku ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie, jestem pod wielkim wrażeniem :)

    Pozdrawiam i obserwuje, panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś niesamowita! Nawet nie wiem co więcej powiedzieć ....


    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. charakteryzacja zawsze mnie pasjonowała. odrobina pracy i bum, wyglądasz jak marylin monroe. planuję iść na kosmetologię jako studia, właśnie można pracować po tym jako charakteryzator :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem po kosmetologi i jeśli nie zrobię dodatkowych kursów czy studium niestety, ale nikt nie przyjmie Cię jako charakteryzatora, chyba, że masz znajomości :-)

      Usuń
  21. Poza tym, że prawie zakończyłem swoje życie w stanie przed zawałowym to muszę powiedzieć, że kreacje i pomysłowość zachwyca i z chęcią poddałbym się takiej kreacji oraz jakiejś współpracy :D !

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW. Wygląda niesamowicie! Halloween z taką charakteryzacją.. Jestem na TAK :)

    natalianowotna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. FANTASTYCZNE! Z tą muzyką to przyprawia o dreszcze. I nie martw się - wyglądało jak kupa gówna, a teraz wygląda jak kupa mięsa czyli... dobrze :D Chciałabym kiedyś pójść na mroczną sesję z Tobą, echh!

    http://turqusowa.blogspot.com/2016/08/wspopraca-z-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie jest mega! Wygląda super:)
    Zapraszam na nowy post! :) https://jaglusia.wordpress.com/2016/08/20/jaglanka-na-wodzie-kokosowej-z-daktylami-jezynami-i-siemieniem-lnianym/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda to ohydnie- racja- ale i zarazem rewelacyjnie. Idealnie się sprawdzi na Hallowen, lub nawet na bal przebierańców.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow ! jestem pod wielkim wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.