sobota, 24 września 2016

Codzienny makijaż


Witam, dziś pokażę Wam (znów) mój codzienny makijaż. Ten post będzie bardziej rozbudowany, po prostu będzie inny niż poprzedni na ten temat. Pokażę Wam produkty, które używam do codziennego makijażu. Jak je używam, gdzie, po co, na co. Osobiście kocham wszystko w dużych ilościach więc tak jest z pędzlami, a używam może pięciu pędzli do makijażu, a mam ich wiele kompletów. I nie pytajcie czy ze wszystkim tak mam (bo ze wszystkim :D) i tak jak to jest z jedzeniem. Oczy chcą, a dupa nie może... Muszę mieć wszystko w dużych ilościach, bez żadnych skojarzeń ani podtekstów ☺

Dobrze w takim razie przejdę do tematu postu, mam bardzo tłustą cerę. Swojego czasu nie używałam żadnych baz, ani kremów pod podkład. Zwykła baza jest kremowa po nałożeniu na twarz, a nie tego szukałam. Zatem pozwalam sobie używać kremu matującego z Barwy Siarkowej, a z racji tego, że moja tłusta cera jest również cerą trądzikową, na pewno lepiej na tym wyjdzie.

*krem matujący Barwa Siarkowa; natura, 17,99pln

Następnie czekam oczywiście, aż krem zaschnie. Po czym nakładam podkład gąbeczką, blenduję zazwyczaj twarz nawilżoną gąbką. Podkład się lepiej rozprowadza i nie pozostają "smugi". Akurat do tego podkładu blendowanie gąbką sprawdza się świetnie, lecz nie każdy podkład o takiej konsystencji będzie współgrał z nawilżoną gąbką.

*gąbka ala beautyblender & podkład, Avon, 27,99pl



Następnym krokiem jest użycie korektora, który ma za zadanie w większym stopniu wykonturować twarz. Nakładam go na czoło, nos, brodę - tak zwaną strefę T - oraz pod oczy i krawędzie kości policzkowych. 

*korektor Avon, około 15pln


Wszystko również blenduję gąbeczką, co daje bardzo naturalny i świeży efekt. Następnym krokiem jest nałożenie pudru, oczywiście transparentnego. Wczoraj zakupiłam nowy, firmy Pierre Rene. Muszę przyznać z przykrością, że ciężko się go aplikuje po przez plastikową wyginającą się kratkę co uniemożliwia swobodne nałożenie pudru na pędzel. Muszę sprawdzić czy siatka do aplikacji z MaxFactora będzie pasowała do owego pojemnika bo na prawdę utrudnia mi to zamoczenie porządnie pędzla w pudrze. 

*puder transparentny Pierre Rene; natura, 21,99pln -40%


Na następny odstrzał idą brwi. Pierwszy krok: pozbycie się pędzlem/szczotką podkładu i pudru brwi, nadanie im kształtu. Drugi krok: nałożenie wosku. Trzeci krok: nadanie koloru i kształtu.

*paletka do brwi; Avon, 19,99pln




Cień... Ostatnio zakupiłam piękny perłowy cień, na zdjęciu nie widać tego efektu, ale mieni się nieziemsko. Od razu gdy go zobaczyłam to się w nim zakochałam i musiałam go mieć. 

*cień do powiek MySectret kolor 402; natura, 6,99pln


Od niedawna zaczęłam sobie nadkładać cień na powiekę palcem, używam jednego koloru, a ilość naniesiona na powiekę jest zadowalająca. Tak mi po prostu łatwiej. 

*eyeliner the one oriflame; 19,99pln

Rysuję kreskę na powiece i tuszuję rzęsy. Nie używam sztucznych rzęs, po prostu jest mi to nie potrzebne do szczęścia. 


*tusz do rzęs Eveline Big Volume Explosion; Rossman, 19,99pln

*bronzer w kulkach, Avon, 19,99pln

Lubię ten bronzer, używam go już dłuższy czas. Mam go prawie dwa lata i się nie kończy, mega wydajny i efekt po nałożeniu jest zadowalający. Nakładam go pędzlem do konturowania twarzy. Pod kośćmi policzkowymi.


*rozświetlacz, Avon

Dodatkowo używam rozświetlacza z aplikatorem, kiedyś używałam różu, ale doszłam do wniosku, że w takich stonowanych tonach moja twarz wygląda znacznie lepiej.


A na sam koniec zostało tylko nadanie ustom odpowiedniego koloru. Mam tyle szminek, że mogłabym co dzień używać innej, a i tak zawsze używam tych samych ulubionych kolorów. 


*matowa szminka Avon



No to chyba nadszedł już czas żeby pokazać Wam jak prezentuje się efekt końcowy. 








I co myślicie? Buziaki!

12 komentarzy:

  1. pomadka ma piękny kolor :)

    ale zastanawia mnie, czemu nakładasz taki mocny matujący krem, kiedy masz taką cerę :( wtedy automatycznie sebum wydziela się więcej, bo skóra nie jest naturalnie tak matowa i wysuszana matowymi kremami. Też tak kiedyś robiłam, ale przerzuciłam się na mocno nawilżające kremy i świecę się dopiero pod wieczór,gdy rano nakładam makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po porostu tak mi wygodniej, gdy nałożę krem nawilżający moja skóra robi się tłusta jak olej :-)

      Usuń
  2. Great sharing...
    http://sepatuholig.blogspot.com
    IG @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię się malować, ale co zrobić, kiedy nasza twarz wygląda znacznie lepiej ? ;) Mam ten tusz i choć na początku się nie lubiliśmy to teraz bardzo często go używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny makijaż

    https://skucinskae.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż, a jakość zdjęć po prostu genialna :) kreski wychodzą Cj ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też obecnoe używam pudru z Pierre Rene, ale inny odcień u go uwielbiam. Muszę chyba tego też wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż, kolor szminki i cień do powiek cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś ten matujący krem z barwy. Bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.