wtorek, 13 września 2016

EVIL FACE | CHARACTERISATION


Na zdjęciu wyżej jak zawsze - efekt końcowy. Powiem szczerze, ze to jest chyba jedna z moich najsłabszych charakteryzacji. Nie wyszło tak jak chciałam, ale nie oczekuję nieziemskiego efektu z braku materiałów do pracy. Nie wiem nawet jak określić tą charakteryzację, zombie to raczej nie jest. Typowo halloweenowa charakteryzacja, prosta w zrobieniu. Zaraz Wam wszystko wytłumaczę. 


Dla przypomnienia, tak wyglądam hahah!


Nałożyłam na twarz kilka warstw chusteczek higienicznych przyklejanych latexem. Czekałam trochę, aż wszystko przeschnie aby nie zrobiła mi się na twarzy jedna wielka "kupa". Zazwyczaj wspomagam się suszarkom do włosów, lecz wczoraj było tak ciepło, na dworze jak i w domu, że nie chciałam się ugotować żywcem. 


Nałożyłam podkład, aby wszystko przypominało ludzką skórę. Poczekałam, aż przeschnie i zaczęłam działać...


Nakładałam różne kolory, od fioletów, po zieleń. Mogłabym to tak zostawić bo uzyskałam ciekawy efekt. Ale jak zawsze musiałam dodać krwi, aby uzyskać bardziej straszny efekt. 




Na włosach suchy szampon do włosów. I co myślicie? 

~

Instagram @sylw.silver


3 komentarze:

  1. Nawet fajnie, ale masz rację to jedna z najsłabszych Twoich charakteryzacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszym zdaniem wyszło Ci super! Masz wielki talent ;) Bardzo nam się podoba ta charakterystyka :) Spróbujemy na halloween <3 Bużka ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.