piątek, 2 września 2016

FASHION&ART | PO DRUGIEJ STRONIE OBIEKTYWU


Cześć! W końcu dorwałam osobę, która zrobiła mi fotki. Jest to oczywiście Kędzi. Z racji tego, że jakiś czas temu zaczęłam współpracę z różnymi firmami, ten post hm jako nieliczny na moim blogu będzie promował daną markę. A jak wiecie mój blog jest w pełni artystycznym blogiem co nie oznacza, że nie lubię sobie postać po drugiej stronie obiektywu. 
Jest piątek, drugi dzień szkoły. Zapewne większość z Was spędza ten dzień, wieczór przez komputerem więc fajnie będzie jak napiszecie kilka słów o mojej stylizacji. Wiadomo nie od dziś, że uwielbiam się wyróżniać z tłumu. Oczywiście wyglądem, bo z charakteru jestem bardzo nieśmiała i wstydliwa jeśli chodzi o nowe znajomości, ale nie do tego zmierzam. Tak jak wspomniałam od zawsze wyróżniam się z tłumu, lubię eksperymentować z modą i mieszać style dzięki czemu uzyskuję swój własny styl. A w takim czuję się najlepiej. Bycie sobą to podstawa. 
Wpadłam na pomysł taki, a mianowicie zrobię na pasku narzędzi ankietę, w której będziecie mogli zaznaczać jakie najbardziej posty Was interesują. Od makijaży, charakteryzacji, fotografii, sesji zdjęciowych czy mnie przed obiektywem. Wtedy będę wiedziała co najbardziej Was interesuje i w jakich postów mam robić najwięcej. 
Nie bójcie się, przygotowałam już posty i leżą one również w "kopiach roboczych" co by Was nie zaniedbywać. W końcu obiecałam sobie systematyczność.
Od dwóch tygodni ćwiczę, od tygodnia trzymam dietę i wracam do formy. Także nie martwcie się obiecany post o odchudzaniu, diecie i ćwiczeniach będzie na pewno jeszcze w tym roku. Nie ważne, że już po lecie i wielkimi krokami zbliża się jesień, ale ważne, że znów zaczęłam działać. Jest ciężko, po tam dłuuuuuuugiej przerwie bo jest, ale dam radę. Nie muszę, chcę :-)
Przejdę do stylizacji bo rozpisałam się jak nigdy. A większość z Was pewnie tylko wchodzi na mojego bloga obejrzeć zdjęcia :-P

Fotografie wykonał Mateusz Kędziorski




"Wiesz, że jesteś zakochany, kiedy nie możesz zasnąć bo wiesz, że rzeczywistość jest wreszcie lepsza niż twoje marzenia."






"Wszyscy jesteśmy geniuszami. Ale jeśli oceniasz rybę po jej zdolności wspinania się na drzewa, to całe życie będzie myślała, że jest głupia."









"Zabierz swoją dziewczynę na randkę, nawet jeżeli już dawno jest Twoja."







"Żaden kosmetyk nie jest w stanie sprawić, aby kobieta poczuła się tak piękna, jak czuje się, gdy jest kochana."




Shoes - H&M || Jacket - SammyDress || Pants - Reserved || Blouse - H&M || 


~

Komentujcie, obserwujcie, piszcie co myślicie! Buziaki ♥
www.sammydressblog.blogspot.com

67 komentarzy:

  1. Ale Ty masz mega dupsko :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej takie niz zadne..

      Usuń
    2. Ja też lubię jej dupę ♥

      Usuń
  2. Jesteś kozacka :) Na taki post właśnie czekałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja!
    Ważne, żeby mieć swój styl i wyróżniać się z tłumu :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak powinna wyglądać każda kobieta, a nie jakieś wychudzone wieszaki bez ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nawet ładnie mi wyszły te focie 😎

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcialabym kilka rad ale wstydzę się poprosić.. dotyczą głównie fryzur, stylowek i koloryzacji.. obserwuje i wyciagam wnioski jednakze mój problem pozostaje bez zmian. Tylek to chwilami problem.. dopasowanie np sukienki o odpowiednim kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego wstydzić, pytaj śmiało nawet i tu :-) Tyłek to atut a nie problem :-)

      Usuń
  7. Wszystko pięknie, ale dziewczyna z papierochem w zębach... to wyglada obrzydliwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież w tytule widnieje "FASHION&ART" także :-)

      Usuń
  8. Piekna. Kobieca z pazurem. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszy tyłek na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia. :) Świetny styl!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecież w Tobie tyle się kryje, szkoda, że nie pokazałaś więcej Twoich pięknych oczu. Jesteś magiczna, nawet po drugiej stronie obiektywu. Nie ćwicz, nie wracaj do formy, taka jesteś najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobisz kiedyś post z Twoimi starymi stylówami? No wiesz jak chodziłaś w baggach i luźnych ciuchach :) Taki jeden post o tym :) Zobaczylibyśmy jak się zmieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz a stylizacja bardzo fajnie dopasowana. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bez tych spodni sesja by była o wiele bardziej udana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne okulary! Super sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna kurtka - uwielbiam bombery!

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa stylizacja, ale pozwolę sobie uczepić do jednego. Przy twojej figurze nie powinnaś władać bluzki w spodnie , nie korzystnie to wygląda.

    Zapraszam do MNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda dobrze, przy jakiej figurze? Dobra figura, dobra stylizacja. Każdy ma inny gust, albo go też i nie ma :)

      Usuń
    2. Najważniejsze, że czuję się dobrze tak a nie inaczej :-)

      Usuń
    3. Skoro się dobrze czujesz to najważniejsze, ale nie każdemu będzie się to podobać.

      https://skucinskaemi.wordpress.com/

      Usuń
    4. Nie podoba się - nie oglądaj, nie oceniaj, nie uprzykrzaj innym życia :-) Radzę spojrzeć najpierw na siebie a później zacząć oceniać innych - taka moja uwaga :-)

      Usuń
  18. Podobają mi się okulary, jednak wolałabym je w czarnej wersji :) + piękny kolor szminki, awsome! Pozdrawiam - Kaczor

    OdpowiedzUsuń
  19. toć Ty jesteś genialna, kobieta sztos!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja. Masz cos takiego, ze wyróżniasz się z tłumu, ale to dobrze! Nie jesteś taka ja te wszystkie dziewczyny, ktore maja czarne rurki i super stary. Po prostu kobieta sztos

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, lubię osoby, które nie boją się odważniej ubrać i 'inaczej' niż większość! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia https://sowadominika.blogspot.com/2016/09/010916.html

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja, miło się czytało notkę, zajrzę tu napewno jeszcz raz:)
    obserwuje:) http://alienowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile masz tatuaży?

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiesz, że już możesz nazwać się prawdziwą blogerkom? Robisz tutaj kawał dobrej roboty, dużo osób wchodzi na Twojego bloga! Szacuneczek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie czyta się post! I zdjęcia również robią wrażenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz rację, bycie sobą jest najważniejsze, świetna stylizacja, bardzo oryginalna! :) Zdjęcia śliczne.

    shiirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mistrzowskie zdjęcia! Bardzo podobają mi się okulary :)
    **************************************************************************
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! i to się nazywa kobieta z pazurem! Oryginalnie, wyjątkowo, jestem pod wrażeniem. Stawaj częściej po tej drugiej stronie obiektywu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie cycki, blady jestem :o

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje dla Ciebie i fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeju! Te zdjęcia są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia i stylizacja!
    Bardzo podoba mi się torebka.
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem pierwszy raz na twoim blogu i muszę przyznać że mi się bardzo spodobał;D świetna stylizacja i rewelacyjne zdjęcia
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://princzipesso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialna stylizacja. Bardzo mi się podoba! Aczkolwiek najbardziej urzekły mnie okulary *-* Są piękne! + świetny tatuaż :D
    futrografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Kozak! Uwielbiam zdjecia w takim stylu!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna jest ta stylizacja!
    powodzenia w ćwiczeniach ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się twoj styl. A fryzura jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne zdjęcia oraz super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo odważna stylizacja :), ale plus za to dla Ciebie! Najważniejsze jest być sobą i wyróżniać się z tłumu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna, taka trochę ostra stylizacja, podoba mi się!

    Pozdrawiam
    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcia są naprawdę dobre! Co do stylizacji, to zgadzam się z osobą wyżej, jest świetna :)
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. super te zdjęcia z papierosem :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Widać, że jesteś kobietą z charakterem która wie czego chce. Tak trzymać!! :* A zdjęcia wyglądają mega profesjonalnie, świetnie wyglądasz przed obiektywem. Oby częściej :)
    Pozdrawiam :)

    lenazawro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś najlepsza. Kędzi zrobił dobre zdjęcia, częściej twórzcie coś razem. A Ty dodawaj więcej Twoich stylizacji bo są świetne. Genialną kobietą jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Stylizacja konkretnie dobra. Fryzura świetna. Papieros dodaje charaktery zdjęciom. :) Chcę więcej!

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdjęcia świetne, a co do stylizacji to buty i torebka miazga *-*
    Pozdrawiam

    http://remakess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne stylizacje, lubię oglądać takie sesje z charakterem. Tutaj widać, że zdjęcia mają w sobie to coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zdjęcia są przepiękne - takie artystyczne :)
    Uwielbiam tę kurtkę. Sama muszę sobie taką sprawić.

    Zapraszamy do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Podobasz się swojemu chłopakowi taka jaka jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne zdjęcia!
    Bardzo podoba mi się Twój blog pod względem wizualnym!

    OdpowiedzUsuń
  53. Najważniejsze to walczyć ze swoją nieśmiałością, chociażby przez odważne ubrania! Podobają mi się kolory, w jakich utrzymana jest cała sesja oraz okulary - tworzą niesamowity klimat. Powinnaś napisać post o tym, jak osoba nieśmiała o tak oryginalnym wyglądzie jak Ty czuje się, kiedy inni pytają ją o to, dlaczego się tak wyróżnia (czego paradoksalnie chciałabyś unikać, będąc osobą nieśmiałą i skrytą). Ten kontrast pomiędzy nieśmiałością, a chęcią wykrzyczenia swoim strojem "to ja, patrzcie na mnie!" mógłby naprawdę świetnie wyjść w takim tekście.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.