wtorek, 6 września 2016

HAPPY BIRTHDAY TO MY BLOG


U r o d z i n y.
Tak na prawdę to nie wiem co mam napisać. Dziś, dokładnie dodałam pierwszy post na tym blogu. Dodałam go dwa tygodnie po najgorszej decyzji mojego życia. Dziś mój blog nie obchodził by pierwszych urodzin, a czwarte. Tak dokładnie w sierpniu 2012 roku odważyłam się na tak poważny krok, powstało pierwsze konto na blogerze i pierwsze moje działania w sieci. Bardzo żałuje tej decyzji, straciłam tyle wspomnień, tyle zdjęć, wpisów, przemyśleń, niewypowiedzianych nigdy na głos słów.  Tyle myśli, tyle złości, agresji, niepewności. Tyle wszystkiego. Straciłam tyle siebie. 
Nauczyłam się jednak, że nie warto żyć przeszłością. Oczywiście na to miało wpływ wiele czynników. Trzeba iść na przód choćby nie wiem jakie przeszkody stawały nam na drodze - wiara w siebie i swoje możliwości jest najważniejsza. 
Teraz powiem śmiało, że mój blog właśnie dziś obchodzi swoje pierwsze urodziny. Przez ten rok wiele zmieniło się w moim życiu. Dopiero teraz dostrzegam jak bardzo rozwinęła się moja pasja - fotografia, którą zawsze będę stawiać na pierwszym miejscu, niezależnie od tego co przyniesie mi los. Jak rozwinęłam się ja, moje umiejętności. Moje postrzeganie świata, ludzi, miłości, przyjaźni. 
Ożyłam.
Wszystko nabrało nowego znaczenia i nowych barw. 



Moje życie się zmieniło bo zmieniłam się ja. Poznałam wielu ludzi. Dostałam nowe możliwości. Spotkałam miłość życia. 
Ten rok był wielki. Jestem Wam strasznie wdzięczna, że byliście ze mną, oglądaliście moje zdjęcia, pisaliście miłe i złe rzeczy. Chcę aby było Was tu jak najwięcej, chce się dzielić tym co robię. A największą radość sprawia mi to że tu jesteście ze mną. Wkładam w bloga całe moje serce, a jest ogromne a zarazem kruche jak cholera. Każde słowo biorę sobie do siebie. Złe i dobre. Złe słowa anonimowych ludzi uczą, napędzają do działania aby robić coś lepiej. Nigdy nie biorę hejtów jako  słów krytyki lecz jako lekcję, a każda lekcja nas uczy, z każdej możemy wyciągnąć jakieś wnioski i starać się coś naprawić i zrobić lepiej. Wiem, że są ludzie, którzy krytykują innych dla przyjemności, mają z tego wielką satysfakcję, ale to nie na tym polega. Nie na tym polega świat aby niszczyć siebie nawzajem. Powinniśmy się od siebie uczyć, podziwiać innych jeśli coś robią lepiej od Ciebie. Lecz mało jest ludzi na tym świecie, który potrafią bez żadnej zazdrości czy frustracji podać drugiemu człowiekowi rękę i pogratulować  mu jego ciężkiej pracy. Chcesz być traktowany dobrze przez ludzi? Traktuj ich tak jak sam byś chciałbyś być traktowany. 
Karma zawszę do nas wraca, w każdej postaci. Karma nie patrzy czy jesteś silny czy słaby, jeśli jesteś zły dla świata i ludzi - ona będzie zła dla Ciebie.



"Nieważne, co się stanie, nie ma takiego miejsca na świecie, w którym wolałabym być zamiast tutaj z Tobą."



Od zawsze na zawsze zaraz po fotografii moją drugą miłością będą zachody słońca. A dacie wiarę, że w tym roku nie zobaczyłam ani jednego... A tak bardzo chciałam z nim upijać się, palić papierosy i oglądać te jebane zachody słońca. 
Słońce.
Kawa. i
papierosy..
A ja już wrześniową porą czekam na jesień. Jesień jest piękna. 



"szczęście może być tylko tam, gdzie łączy się ze sobą dwoje podobnych ludzi."




"Jeśli przy mężczyźnie nie błyszczysz, widzisz tylko swoje wady, to nie bierze się to z kosmosu. Słowami rzucanymi w gniewie również można poorać kobiecość."



"Kocham Cię każdą swoją żyłą, każdym swoim włosem, obojgiem uszu i oczu, dziurkami nosa, skoliozą, paranoją, próchnicą, mózgiem, stopami, jesteś dla mnie wszystkim, klejnotem, górą cukru - kocham Cię."

♥♥♥



Moja miłość. Moje życie. Moje wszystko. Kocham go całym sercem. On jest moim wszystkim. Ciężko jest mi pisać o miłości. Każdy człowiek w swoim życiu doświadcza tego uczucia.  Prędzej czy później spotyka miłość. Wielką, miłość nigdy nie jest mała. Gdy miłość Cię dopadnie wywraca Twoje życie do góry nogami. Każdy człowiek w życiu trafia na drugą osobę, która pasuje do niego w stu procentach. Ja właśnie trafiłam. Wiem, że nie jest moją pierwszą miłością, ale jestem przekonana, że ostatnią. Największą. Najprawdziwszą. Właśnie on jest wszystkim najlepszym co mnie spotkało.
Nie potrafię pisać o miłości... może kiedyś się nauczę, ale wiem, że przy nim wódka traci procenty a czekolada jest bez smaku...

♥♥♥

Chcę być dla Ciebie wszystkim. Poranną kawą. Przerwą w pracy. Słońcem i deszczem. Burzą i wiatrem. Smutkiem i żalem. Muzyką i ciszą. Uśmiechem na twarzy. Iskrą w oczach. Spadającą gwiazdą. Pierwszą myślą kiedy wstajesz z łóżka i ostatnią gdy zasypiasz



"W życiu jest trudno znaleźć kogoś, komu można zaufać. Jest się prawdziwym szczęściarzem, mając chociaż jedną osobę, na której zawsze można polegać."



Każde zdjęcie niesie w sobie pewną historię i to właśnie w tym wszystkim uwielbiam. Współprace z ludźmi tudzież samotne przechadzki po lesie. Każde zdjęcie jest dla mnie wyjątkowe i każde ma dla mnie znaczenie. Brakuje mi tego w cholerę, z biegiem czasu przestałam urządzać sobie randki z aparatem. Mam wrażenie, że w pewnym momencie mojego życia przestałam żyć choć byłam fizycznie to myślami zawsze odlatywałam gdzieś daleko. Byłam zagubiona i bezbronna. Czułam się jak mała dziewczynka zagubiona w wielkim świecie, choć ten okres już jest dawno za mną to cieszę, się że mogłam tego doświadczyć. Dzięki temu poznałam siebie, swoje słabości i lęki. Stałam się silniejsza, stałam się niezniszczalna.



Wszystko co tworzę nie jest przypadkowe. W każdej fotografii, którą tu zamieszczam daję kawałek siebie. Kawałek mojego serca. Wierzę, że jest sens w tym co robię i przyniesie to kiedyś jakieś owoce. To tak jakbyś posadził drzewo i czekał na odpowiedni moment by móc zebrać plony. To jest mój sens życia. Każde zdjęcie, każde ujęcie - jest mną. 



"Dziwna rzecz ta miłość. Robi ci wodę z mózgu i uniemożliwia racjonalne myślenie. Ale może właśnie dzięki temu wiadomo, że naprawdę się kogoś kocha. Wtedy dana osoba staje się dla ciebie ważna w sposób, jakiego nigdy byś się nie spodziewał."




"Nie jestem w życiu zbyt widowiskowa. Odwracam się i odchodzę. Można mnie zrazić ignorancją, brakiem uwagi, atencji. W niepowodzeniach zamykam się i trudno mnie potem otworzyć, dotrzeć do mnie. Bywa, że wychodzę z domu, gdzieś uciekam, chcę być goniona i przepraszana."



Życie jest pełne wzlotów i upadków, pewnie jeszcze nie raz upadniemy, ale tylko po to aby zaraz po tym wstać z zdwojoną siłą. Sama jeszcze nie tak dawno w to nie wierzyłam, ale mam przy sobie kogoś kto pomógł mi w to uwierzyć. Kogoś kto mnie uskrzydla. Daje mi nadzieję na lepsze jutro, po jutrze, a nawet lata. Wiecie... moja miłość mnie uskrzydla. Nie sądziłam, że kiedykolwiek to powiem, napiszę czy nawet o tym pomyślę, ale dzięki niej jestem innym człowiekiem. Dzięki niej wiem, że warto wstać i ruszyć dalej. Dzięki NIEMU wszystko nabiera nowego znaczenia. Bo dla nikogo nie chcę się tak walczyć jak dla drugiego człowieka. 


MIŁOŚĆ JEST NIEZNISZCZALNA JEŚLI JEST PRAWDZIWA. A PRAWDZIWA MIŁOŚĆ ZWYCIĘŻY WSZYSTKO.





"Wiem, co pomaga w likwidowaniu lęku (...) Bez wątpienia - regularne spanie w jednym łóżku z osobą, o której wiemy, że gdy będziemy mieli 39 stopni gorączki, ona pójdzie nam do apteki i ugotuje nam rosół."

A tym bardziej jeśli rosół jest jedną z Twoich ulubionych zup i ona doskonale o tym wie. Lecz lęk pozostanie zawsze, nawet jeśli zupa będzie idealna...



Czasem jestem jak tykająca bomba, a czasem jestem łagodna jak baranek. Nie łatwo mnie kochać, a nawet lubić, ale wiem, że jeśli jesteś w moim sercu zostajesz już tam na zawsze. A jeśli zwątpisz choć raz... to choćbyś z pistoletem zaszedł mi drogę powrotu nie będzie.... 
Moje serce to nie hotel abyś wpadał i wypadał kiedy będziesz miał wolny weekend. 
Moje serce jest jak bańka mydlana - jeden Twój nieodpowiedni ruch i mnie nie ma. 




"Niektórych tęsknot nie da się ukoić. O pewnych rzeczach nie sposób zapomnieć. Niektóre przeżycia zostawiają w nas ślady na zawsze."





Jestem dziwna i wcale się tego nie wstydzę. Cieszę się ze swojego sposobu postrzegania świata. Jestem inna i choć jestem myszą to wcale nie szarą. BŁYSZCZĘ. 



Jestem artystą - nigdy nie zrozumiesz mojego toku myślenia. 
We wszystkim widzę piękno.
We wszystkim widzę zło. 
Nie chciałbyś patrzeć na świat moimi oczami. 




~ 

Płaczesz. Cierpisz. Tęsknisz. Cieszysz się. Znów płaczesz. 
Tęsknisz.
Tęsknisz.
Tęsknisz.
Tęsknisz.
Tęsknisz.
Tęsknisz. 

Tęsknota zabija. 
Miłość.
Wierność.
Zaufanie.

Tęsknota niszczy. 

A Ty za czymś tęsknisz? 



Tęsknie za chwilami. 
Moją miłością i
życiem. Życiem
z nim.
Tęsknie, jestem i trwam w tym. Nie zginę, wytrwam - jestem t y g r y s e m.

 Sto lat Sylwia, sto lat mój blogu!

Kocham Was, dziękuję za ten rok. Jesteście wielcy. Dzięki Wam jestem tu.

14 komentarzy:

  1. Sylwia ja czekałem, aż napiszesz. uwielbiam czytać twoje słowa. nikt tak pięknie nie opowiada o miłości jak ty. pisz częściej. życzę ci dużo zdrowia i szczęścia, miłości i ciepła. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, przepiękna Ty i przepiękne słowa. Oby więcej takich roków! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam to już kolejny raz. Masz rację, nigdy nie zrozumiem Twojego toku myślenia. Nawet nie próbuje, tak lekko się czyta Twoje słowa. Tak cudownie piszesz o swoim szczęściu, gratuluje, potrafisz pisać o miłości. Oby nigdy Cie nie opuściła, pisz więcej takich postów. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam to już kolejny raz. Masz rację, nigdy nie zrozumiem Twojego toku myślenia. Nawet nie próbuje, tak lekko się czyta Twoje słowa. Tak cudownie piszesz o swoim szczęściu, gratuluje, potrafisz pisać o miłości. Oby nigdy Cie nie opuściła, pisz więcej takich postów. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać ,że prowadzisz bloga z pasją i tego Ci gratuluję. A co do urodzin, rozumiem Cię doskonale, ponieważ dobre kilka lat temu miałam bloga z którego zrezygnowałam. Zaczęłam od nowa w marcu tego roku.. no cóż , nie można oglądać się za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak ładnie tutaj piszesz a ciekawe czy w rzeczywistości taka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A rozmawiałeś ze mną chodź raz by mieć podstawę do tego aby twierdzić, że w rzeczywistości jestem inna? ;-)

      Usuń
  7. Oby więcej takich roków, życzę ci dużo miłości bo widać, że ci służy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój blog za jakieś 2 tygodnie również będzie obchodził pierwsze urodziny :)
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow piękne zdjęcia ! Może kiedyś mi jakieś ładne porobisz haha
    Życzę sukcesów na blogu ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne fotografie! :)

    http://paranoyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Nam szczególnie podobają się te przyrody <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie piszesz, cudowny post, zdjęcia, wszystko jest idealne. Czekam na więcej takich postów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.