środa, 14 września 2016

MAKE-UP WITH Avon cosmetics


Hm, hej! Długo nie musieliście czekać na nowy post ☺ 
Dziś przygotowałam dla Was post, w którym wykonałam makijaż kosmetykami marki Avon.  Z racji tego, że mam wiele kosmetyków w tej firmy postanowiłam wykonać makijaż od podstawy kosmetykami z jednej firmy. Nie posiadałam jedynie pudry, ale użyłam tego, którego używam zawsze czyli z MaxFactora. Powiem szczerze, że robiąc makijaż nigdy nie użyłam wszystkich kosmetyków z jednej firmy, a tu proszę mam ich tak wiele, że cały komplet się uzbierał. Nie przedłużając przechodzę do sedna. 

Kosmetyki, które użyłam: 


1. Gąbeczka do makijażu, ala BeutyBlender;
2. Podkład EXTRAlasting, kolor: nude;
3. Puder transparentny Maxfactor;
4. Korektor, ideal flawess, odcień: fair;
5. Bronzer w kulkach;
6. Bronzer i rozświetlacz w jednym, kolor: natural shimmer;
7. Eyelinery w żelu, superSHOCK, odcienie: blackened metal oraz shimmering sapphire;
8. Eyeliner w flamastrze, mega effects;
9. Tusz do rzęs, big&multiplied;
10. Paletka do podreślenia brwi, odcień: soft brown;
11. Konturówka do ust, odcień: true red;
12. Pomadka, odcień: untamed heart;
13. Spray utrwalający do makijażu.


Przepraszam za mój wygląd, nieogar na głowie. Zapuszczam włosy i nie mogę nic kompletnie z nimi zrobić i muszę chodzić z tą śmieszną palmą na głowie w celu zapuszczenia grzywki. Pamiętajcie, nigdy, przenigdy nie ścinajcie grzywki pod wpływem chwili. Ja właśnie teraz za to pokutuję. 
Choć powiem szczerze, że z dnia na dzień moja palma podoba mi się coraz bardziej, także zawsze trzeba widzieć jakiś plus.

Pierwszą rzeczą jaką zrobiłam to nałożenie podkładu, oczywiście gąbeczką. Blendując wszystko dokładnie rozprowadziłam po całej twarzy.


Następnie nałożyłam korektor w odpowiednie miejsca i również zblendowałam gąbką.


Po czym użyłam pudru, dla lepszego efektu użyłam pędzla. 
Następnym krokiem jaki wykonałam było podkreślenie brwi. Niestety nie mogłam zrobić zdjęć dalszych "krok po kroku" z racji tego, że bateria w moim aparacie dosłownie padała na pysk. 
Nie przerywając, na powiece rozprowadziłam żelowe eyelinery, czarny przy zewnętrznym kąciku oka, a niebieski zaś przy wewnętrznej stronie. Powiem szczerze, że dość ciężko rozprowadza się owe żele więc nawet zrobienie kreski było by nie lada wyzwaniem więc dolałam kilka kropel utrwalacza do żelu i linery nabrały płynnej konsystencji co bardzo ułatwiło rozprowadzanie. Wytuszowałam rzęsy, wykonturowałam twarz bronzerem, nałożyłam rozświetlacz po czym mogłam przejść do konturu ust. Z racji tego, że kolor konturówki różnił się drastycznie od koloru szminki, musiałam na ustach starannie te dwie rzeczy ze sobą połączyć.

A oto efekt końcowy: 





Powiem szczerze, że nie jestem zwolenniczką takiego makijażu. Ostatnimi czasy wybieram dość jasne tony i w takich czuję się najlepiej. Już niedługo przedstawię Wam mój codzienny makijaż.
Jak Wam się podoba?

14 komentarzy:

  1. Faktycznie ciemny ci nie pasuje, choć z drugiej strony mega kuszące masz oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż, bardzo pasuje ci ten kolor szminki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to nie znam się na makijażu , ale twój wygląda świetnie. Masz fajne oczy i fajnie je podkreśliłaś . Będę tu częściej

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde! Zakochałam się w twoim makijażu! Zajmujesz się tym na codzień? Obserwuje <3!

    OdpowiedzUsuń
  5. super makijaż! w końcu coś innego .. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż, szkoda, że ja nie opanowałam tego wszystkiego tak by wykonać taki piękny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super makijaż! Bardzo pasuje Ci odcień szminki :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, zejdź z czerni :) Będzie lepiej, bo jesteś śliczna, a ma wrażenie, że czarne wlosy jednak troszkę Cię postarzają :)

    Zapraszam na super rozdanie --> Zgarnij zestaw Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten niebieski to sztos kolor! ♥

    A w ogóle to ja też miałam grzywkę przez dobre 6 lat. I póki zahodowałam tak jak jest teraz to ojjj... :D ale ja wsuwkami ciągle spinałam, albo nosiłam opaskę

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście również używanym tego bronzera i w życiu bym go nie zamieniła na rządem inny. Makijaż jest bardzo ładny, a szminka cudowną :) pozdrawiam www.kammad11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mega makijaż, musisz mnie kiedyś wymalować :)
    www.t-run.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny granat na powiekach <3

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również używam niektórych kosmetyków Avon :) uwielbiam podkład Luxe (odcień natural glamour) - szczerze polecam przetestować! i używam tego samego korektora - jest genialny!
    Ładny makijaż Ci wyszedł! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.