czwartek, 1 września 2016

MICKEY KID


Witajcie! Dziś pokażę Wam zaledwie kilka ujęć z ostatniej sesji. Ostatnio mam całkiem duży przypływ sesji z maluszkami, bardzo mnie to cieszy - choć pracować z dzieckiem to najtrudniejsza praca na świecie. Wiem, że obiecałam i znów zaczynam ten temat regularnych postów, ale staram się! Wcale dużej przerwy nie było pomiędzy dzisiejszym postem a ostatnim. Już jutro działam i powstaną dwie sesje, które zobaczycie niebawem. W weekend robię mega wielką charakteryzację i mam nadzieję, że nic nie popsuje mi planów. 
Sesja z Łucją bardzo przypadła mi do gustu, choć na niektórych ujęciach pokazywała swoje niezadowolenie to było miło. 



"Jestem szczęśliwa, kiedy jest mi ciepło w zimny dzień, kiedy mogę spać, gdy jestem senna, jeśli mogę jeść, kiedy jestem głodna.. przede wszystkim czekoladę. I jestem szczęśliwa kiedy się śmieję pełną piersią, nawet jeśli to trwa kilka sekund."



"Wspomnienia ogrzewają człowieka od środka. Ale jednocześnie siekają go gwałtownie na kawałki."



"Nie bójcie się marzyć. Marzenia się spełniają. Wystarczy tylko zrobić pierwszy, najtrudniejszy krok. Potem być może trudny drugi i trzeci. Potem napotkacie ścianę. Ale skąd wiecie, że nie wystarczy jej popchnąć by runęła, i skąd wiecie, że tuż za nią nie spełni się Wasze marzenie?"




"Z braku miłości pękają nawet najtwardsze serca."




"Owszem byłoby wspaniale, gdyby ktoś sprawił, że przestanę myśleć. Gdyby ktoś mnie wyłączył. Gdybym na pytanie “O czym myślisz” mogła odpowiedzieć “O niczym”. I żeby tak było naprawdę. Na razie przez moją głowę przebiegało tysiąc myśli na minutę. Najdziwniejsze było to, że zdawałam sobie sprawę, że poniekąd byłam sprawczynią tej sytuacji, ale nie czułam się winna."

 ~

Jak Wam się podoba? Komentujcie!

6 komentarzy:

  1. Śliczna dziewczynka i ten fotelik :)
    Www.someonelikkkeyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna dziewczynka, zdjęcia są przeurocze! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przesłodka dziewczynkaa!! Zdjęcia cudne, fotogeniczna jest :)
    Pozdrawiam :)

    lenazawro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobrażam sobie, jak ciężko jest fotografować dzieci, ale zdjęcia jak najbardziej udane!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wyszły super! Masz świetny, bardzo estetycznie prowadzony blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia, mała będzie miała świetną pamiątkę!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.