piątek, 16 września 2016

PORTRAITS | PO DRUGIEJ STRONIE OBIEKTYWU


Cześć! Dziś ja i mój aparat wybraliśmy się na samotną sesję. Może gdybym częściej chodziła na zdjęcia ze statywem opanowałabym robienie sobie zdjęć do perfekcji. Może kiedyś. 


shorts - new look | t-shirt - szafa mamy | necklace - kik








Wyciągnęłam stare ogrodniczki z szafy lecz chyba tam zostaną - strasznie spłaszczają mi tyłek :-)
Jeszcze nie opanowałam tak sterowania pilotem aby zrobić sobie całej zdjęcie więc wybaczcie.


Buziaki!

40 komentarzy:

  1. Świetny post , świetne zdjęcia.
    Sam często robię sobie sam zdjęcia i wiem jak czasami wychodzą zdjęcia. Bo ciężko być jednocześnie modelem i fotografem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zdjęcia przy piątku... KOBIETA SZTOS!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piękne włosy, niby dredy, niby nie :o ale super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia, świetnie sobie poradzilas! :) Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyłek nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wyglądasz źle w tych ogrodniczkach ale zawsze lepiej pasowały by Ci zwykłe spodenki jeansowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post i zdjęcia! :)
    Bardzo podoba mi się ta bluzeczka :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i śliczne włosy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No co ty !! ładnie wyglądasz nie "spłaszczają" ci tyłka, na prawde ładnie ci :))
    Pozdrawiam,Lu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, statyw bardzo dobrze się spisał! Bardzo ładnie Ci w tych ogrodniczkach.
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia, uwielbiam taki efekt rozmazanego tła! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylwia - ja Ci już mówiłam, że po drugiej stronie wyglądasz równie pięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia! Mega klimatyczne. Jesteś śliczna osobą! :)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz przeuroczy uśmiech i naprawdę świetnie wychodzisz na zdjęciach! Oby tak dalej! <3
    Pozdrawiam!
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! Podziwiam, że udało Ci się zrobić te bez pomocy. Mnie nigdy nie wychodzą dobrze te ze statywu i pilota - zawsze coś utnę, źle stanę albo nie złpie ostrości :/
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, od razu skojarzyły mi się z wakacjami! ;)
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz, a włosy masz rewelacyjne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne włosy. Mega zdjęcia :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/09/straz.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Sama uwielbiam sobie robić zdjęcia więc taki pomysł jest dla mnie świetnym rozwiązaniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna bluzka oraz śliczne tło na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojacie! Piękna jesteś, masz bardzo fotogeniczną twarz!

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietnie sama sobie radzisz :) super zdjęcia ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne włosy, nie sądziłam, że dready mogą wyglądać tak dobrze i to w taki nieładzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna jesteś Sylwia, pozdrawiam A. :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia!
    Zakochałam się w twojej bluzce ♥
    Pozdrawiam,
    https://loufly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Szacun, za robienie zdjęć, jak byś nie napisała, to nie wpadła bym na to, że były robione w taki sposób, jedyne co, to brakuje mi zdjęcia takiego typowego od przodu :)

    http://mamariw.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne !http://xnever-look-backx.blogspot.com/2016/09/internetowa-przyjazn-istnieje.html

    OdpowiedzUsuń
  28. haha a ja myślałam,że tylko ja się wybieram na samotne sesje ze statywem :D Naprawdę świetne zdjęcia ! Ale sama po sobie wiem,że można uzyskać dobry efekt nawet w taki sposób :D
    Świetne te szorty,tylko szkoda że nadchodzi już jesień :< Mimo wszystko naprawdę świetny outfit i w cudownym klimacie ;)

    www.horenxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. jaka Ty jesteś... pięknaaaaaaa <3 <3 <3 !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia i super stylizacja, śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne ogrodniczki i według mnie leżą na tobie idealnie, nic nie spłaszczają. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.