sobota, 10 września 2016

PORTRAITS | SES MATEUSZ KĘDZIORSKI


Hej! Dziś przychodzę do Was z sesją, którą wykonaliśmy ostatnio z Mateuszem. Są to same portrety. A powiem szczerze, że uwielbiam portrety tworzyć. Dawno nie byliśmy razem na żadnej sesji, bardzo się z niej ucieszyłam bo lubię z nim współpracować. Mam nadzieję, że jeszcze w najbliższym czasie zdążymy "coś" ciekawego razem stworzyć - a bardzo bym chciała. Mam wiele pomysłów, a brak modeli/modelek do ich realizowania. Gdy Anka wyjechała, a była jedyną osobą, która dawała mi się przebierać, malować i rozwijać na sobie, bardzo na tym moja twórczość ucierpiała. Próbowałam współpracować tfp, ale nie jestem zbyt otwarta na ludzi. Muszę ponowić próbę w tym kierunku, sesje tfp to sesję, o których marzę. Przy których wiele można osiągnąć i poszerzyć swoje umiejętności. Zaczęłam bardziej poważnie podchodzić do tego co robię. Do fotografii, charakterystyki, makijażu oraz blogowania. Wiem, że mogę wiele osiągnąć jeśli tylko tego pragnę. Więc czas spełniać marzenia!


mod. Mateusz Kędziorski




"I nigdy nie podawaj się na złotej tacy. Jak mu nie zależy, to i to nie podziała. A jeśli mu zależy - zrobi wszystko by Ci to pokazać."







"Można się spakować i uciec od ludzi, ale nigdy od myśli o nich."







"Nie będzie lepszego momentu niż teraz. Czekając tracimy okazję, czekając tracimy siebie."







"W końcu przychodzi ten moment, kiedy chciałabym wiedzieć jak Ci mija dzień. Chciałabym wiedzieć, czy Twoje kąciki ust unoszą się lekko na myśl o mnie. Albo czy myślisz o tym, którą ręką będziesz wędrować mi po plecach. No i czy w ogóle o mnie myślisz."









"Niemożliwe to tylko wielkie słowo rzucone na wiatr przez maluczkich, którzy godzą się z naturalną koleją rzeczy zamiast wykrzesać siłę, by ją zmienić.

Niemożliwe to nie fakt, to jedynie opinia. Niemożliwe to nie deklaracja. To wyzwanie. Niemożliwe to potencjał możliwości.
Niemożliwe jest chwilowe."








"W życiu możesz kierować się wyrzutami sumienia, strachem albo zdrowym rozsądkiem. Możesz podążać za gniewem albo dumą. Ale pewnego dnia, prędzej czy później, pożałujesz tego. Jedyny sposób by nie żałować, to iść za głosem serca. To prawda, może ci kazać zrobić szalone rzeczy... jak związać się z osobą, od której zdrowy rozsądek każe trzymać się z daleka. Ale jeśli jeden dotyk, jedno słowo, jedna pieszczota tej osoby budzą w tobie takie emocje, że czujesz jakbyś miała zaraz umrzeć - to ja wybieram właśnie to. Życie. Życie w tej pieszczocie, w tym spojrzeniu, w tym uczuciu."






Mam nadzieję, że post przypadnie Wam do gustu. Buziaki ♥

6 komentarzy:

  1. Świetna sesja, widac, ze masz talent! Ujęcia sa naprawdę przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są bardzo profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre, profesjonalne i dojrzałe ujęcia. Do tego piękne cytaty. Duży plus <3
    http://viofashiontime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne portrety! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę więcej Ciebie, Twoich zdjęć stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.