sobota, 1 października 2016

DAILY | PO DRUGIEJ STRONIE OBIEKTYWU


Follow me of instagram


Witajcie, dziś szybka i w zasadzie można powiedzieć, że spontaniczna sesja z Kędzim! Powiem szczerze, że nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy i że tyle osób będzie chciało oglądać właśnie mnie. Zakładając tego bloga miałam zamiar umieszczać tu same sesję zdjęciowe, które wykonuję a przez niemal rok wszystko nabrało takiego tempa, że na blogu możecie znaleźć sesje zdjęciowe, moje stylizacje, charakteryzację jak i makijaże. Na początku ciężko było było mi się odnaleźć po drugiej stronie obiektywu lecz teraz śmiało mogę powiedzieć, że bardzo to lubię. Mój blog coraz bardziej się rozwija i chyba będę musiała poszukać osoby bądź nawet fotografa do stałej współpracy lecz post nie o tym. Dziś stylizacja jak najbardziej zwykła, taka codzienna, wygodna i na luzie. Nie wiem czy była kiedykolwiek taka sytuacja w moim życiu gdzie bym założyła coś wbrew sobie i mojej wygodzie. Przejdę do dalszej części zdjęć. 

Fotografie wykonał Mateusz Kędziorski

jacket - stradivarius | t-shirt - h&m | skirt - River Island | bag - prezent od babci | shoes - nike


















29 komentarzy:

  1. Ciekawa stylizacja, świetne okulary:)
    A co do bloga - życzę dalszych sukcesów!

    W wolnej chwilii zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę zwykła i posta stylizacja jak na Ciebie, ale wyglądasz tak "wow" nawet w takiej zwykłej stylizacji, po prostu sama w sobie masz to "coś" ale myślę, że czarne rajstopy bu tu bardziej pasowały :) Ściskam i czekam na kolejne Twoje stylówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! A no wiem, ale akurat nie miałam w domu czarnych :D Dzień w biegu, wróciłam z miasta i jechałam na sesję :-)

      Usuń
  3. świetna stylizacja z charakterem ! bardzo fajny blog, życzę powodzenia. Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja podejrzewam odzwierciedla Twój charakter ;) Musisz być ostra ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie proste stylizacje, są najlepsze! Niby zwykłe a mają coś takiego w sobie, no i pasują na każdą okazję. Super! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Auuu! <3 A już jaka grzywka długa się robi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście wraca do żywych :D

      Usuń
  7. Piękna stylizacja i świetna modelka. <3 Okularki kochana masz cudne aczkolwiek do mojej twarzy niezbyt by pasowały. :(

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/dziewczecy-look.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, zdjęcia bomba! Wyglądasz bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja, zdjęcia bardzo mi sie kojarzą ze stanami zjednoczonymi :)
    Pozdrawiam xx
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega zdjęcia ! Super się ogląda takie zdjęcia dobrej jakości :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu Twój chłopak nie dodaje z Toba zdjęć na fejsa? Wstydzi się Ciebie czy jak? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czemu Twój chłopak nie dodaje z Toba zdjęć na fejsa? Wstydzi się Ciebie czy jak? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co to za kedzi??
    Ladne zdjecia i super stylizacja : )
    Te na drodze moje ulubione zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu, zdjęcia są świetne! Pięknie wyglądasz ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz świetnie i te tatuaże *.* Zostaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę poszukać podobnej kurteczki, jest świetna!
    Byl już jakis post o Twoich tatuazach? bo chętnie bym przeczytała. Ja mam jeden skromny, wiec nie mam co się chwalić. ;)
    A co do sesji, stylizacji, to tylko sie cieszyc ze blog sie rozwija w kazda strone! Pozdrawiam ;)

    www.MamaMagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz świetnie!! :) Zdjęcia mega

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja zdecydowanie świetna i ta ramoneska. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie takie zestawy są najlepsze - wygodne i fajne! Okulary extra!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. moja garderoba to jakiś "żart" - powinnam brać z ciebie przykład albo przynajmniej mocno się zainspirować :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.