czwartek, 6 października 2016

MY INSPIRATION STREET STYLE | JACKETS Shein




Jesień jest dla mnie pod względem fotografii i mody najpiękniejszą porą roku. Kocham lato lecz gdy mogę wskoczyć w legginsy i bluzę jestem w siódmym niebie. Nigdy nie podążałam za trendami, zawsze inspirowałam się oldschoolem, ten styl był po prostu najbliższy memu sercu. Zarówno względem ubioru, stylu bycia, tatuaży jak i muzyki. Uwielbiam klasykę, choć czasem mam przebłyski wskoczyć w coś bardziej ekstrawaganckiego. Mój styl nie wziął się znikąd, oldschool, streetwear, streat fashion, vintage, grunge - jestem mieszanką wybuchową. Zawsze dodaję coś od siebie, zawsze powstaję nowa ja, coś czego nikt nigdy by nie ubrał w moim otoczeniu. Postanowiłam więc podzielić się z Wami moimi inspiracjami, może komuś przypadnie do gustu, może nie. Przeglądając kurtki z skelu Shein.com aż trzy przypadły mi do gustu. Możecie znaleźć tam wiele innych pięknych ubrań dla siebie. Nie przedłużając zapraszam na przegląd moich inspiracji! 





"Wiesz, gdy­by pieniądze nie miały znacze­nia, gdy­by nie było pieniędzy i gdy­by wszys­tko za­leżało od naszej pos­ta­wy mo­ral­nej, nasze­go zacho­wania i postępo­wania z ludźmi, by­libyśmy mi­lione­rami. By­libyśmy bogaci."



Skirt - NewYorker | Jacket - Shein | Crop Top -H&M | Shoes - Nike Air Force 1 ID IRIDESCENT




"Życie gro­zi roz­sta­niem, ale śmierć łączy na zawsze. "


Blouse - Adidas | Shoes - Adidas ZX 700 110 | Skirt - New Yorker | Jacket - Shein 






Jacket - Shein | Body - allegro.pl | Leggins - New Yorker | Shoes - Reebok Classic







*wszystkie zdjęcia zostały pobrane ze strony pinterest.com







I jak Wam się podobają tego typu posty? ☺

12 komentarzy:

  1. Jak dla mnie trafiłaś idealnie w mój gust z tymi inspiracjami! Dzins! <3 love
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspirację trafione w 10 :D
    Zapraszamy do nas https://nastoletniaaperspektywaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! te inspiracje są wspaniałe! kocham te bordowe paznokcie, tatuaże wyglądają świetnie i te uliczne outfity..

    http://moje-kreacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne stylizacje! chyba każda marzy o takich ciuchach http://paulaparszewska.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny inspiracyjny post, jeden z lepszych jakie czytałam :)
    Ciuszki śliczne tak samo jak tatuaże <3
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Legginsy+bluza, uwielbiam takie połączenie :) Świetne te inspiracje, aż sobie zapisałam post. :)
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia, maarzę o takich ubraniach,są idealne!
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham takie inspiracje są świetne !
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kocham jesień można robić supe zdjęcia i stylizacje ! Mega inspirujący post ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mega inspiracje, a kurtki z shein świetne, szczególnie ta pastelowa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.