niedziela, 6 listopada 2016

AUTUMN MAKEUP


Witajcie, dziś pokaże Wam makijaż jesienny. W stonowanych kolorach brązu. Nic trudnego, wystarczy chcieć. 


Ową paletę cieni zamówiłam bardzo dawno temu na allegro i sprawdza się niesamowicie. Jest to zwykła paletka cieni, bezfirmowa. Sama byłam w szoku, że kolory po nałożeniu na powiekę są tak wyraziste czego czasem nie można uzyskać z drogeryjnych cieni do powiek. Na zdjęciu widnieją numerki od 1 do 4 - to numeracja cieni, których użyłam pokolei. 


Cieniem numerem 1 okoliłam całe oko, delikatnie rozcierając w najjaśniejszych miejscach i mocniej blendując w najciemniejszych.

Lekko jaśniejszym brązem, który oznaczyłam numerem 2 "pokolorowałam" dolną powiekę oka. 


Po czym w kąciki oczu nałożyłam cień z numerem 3. Nie jest to typowo żółty kolor, ani złoty. Spodobał mi się więc postanowiłam właśnie go użyć. 


I w końcu nałożenie ostatniego cienia. Jest to kolor siwy. Delikatnie naniosłam go palcem aby uzyskać lepszy efekt. Maźnełam kreskę na górnej powiece eyelinerem, wytuszowałam rzęsy i gotowe!



Dodatkowo użyłam dwóch szminek, które widzicie na zdjęciu poniżej. Oby dwa kolory moim zdaniem pasują idealnie do tego typu makijażu oczu. 




I co myślicie? Buziaki!

5 komentarzy:

  1. Super makijaż!!! Podoba mi się!
    Pozdrawiam i wpadnij na teledysk - liisiialy.blogspot.com
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż i faktycznie taki jesienny :D
    https://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż oka przepiękny <3

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż, wygląda oszałamiająco.

    Pozdrawiam!
    Enjoy Lifeee

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.