piątek, 4 listopada 2016

BLUE EYELINER


Witajcie! Po tak dłuuuuuugiej przerwie w końcu przygotowałam nowy post. Wiem, że mówiłam a raczej pisałam, że postaram się dodawać posty systematycznie lecz nie wszystko zawsze wychodzi tak jakbym chciała a gdybym mogła umówić się z chorobą na dany termin to pewnie byśmy się nigdy nie spotkały. Nadal jestem chora, męczę się z zapaleniem zatok, tabletki, antybiotyki, krople do nosa ledwo co pomagają a ból jest tak silny, że czasem nie idzie wytrzymać. Także na chwilę obecną nie wychylam się z wychodzeniem na dwór i robieniem sesji jakichkolwiek. Dziś tak z nudów postanowiłam stworzyć makijaż, który bardzo lubię lecz nie na sobie Mi ta niebieska kreska nie pasuje, jestem przyzwyczajona do jasnych makijaży na swoich oczach. Nie przedłużając przejdę do rzeczy. 


Dziś wypróbowałam bazę pod podkład z Avonu, fajnie się rozprowadza, podkład się nie waży więc na chwilę obecną jestem zadowolona. Podkład z Soraya jak najbardziej polecam dla cery tłustej i trądzikowej. Standardowo korektor pod oczy i do wykonturowania twarzy. 
Ah niemal bym zapomniała, po nałożeniu bazy pod podkład nałożyłam rozświetlacz, który nakłada się pod podkład, zdjęcie niżej. 


Często o nim zapominam właśnie dlatego, że trzeba go nakładać przed podkładem, jestem przyzwyczajona do takich rozświetlaczy, które aplikuje się dopiero przy wykończeniu twarzy. 


Puder z Maxfactora, standardowo. 


Kolory cieni do powiek, które użyłam na górnej powiece. Podwójny cień do powiek Avon colortrend, odcień STAR LIGHT, cień do powiek mySectet double effect odcień 402


Kolor cieni do powiek i kredki do oczu, które użyłam na dolnej powiece. Cień do powiek, który dostałam a nie ma nazwy na opakowaniu po prostu zwykły granatowy cień oraz kredka do oczu Avon odcień turquoise burst.

Machnęłam kreskę eyelinerem z oriflame the one, wytuszowałam rzęsy tuszem z eveline big volume explossion, nałozyłam pomadkę Avon w kolorze posh pastel i gotowe! Wszystko prezentuje się tak ☺







Zapraszam Was również na instagrama @s4lw.m 


20 komentarzy:

  1. Fajne kosmetyki i bardzo spodobały mi się twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie tą firmę ^^ Mają bardzo dobre produkty ;)
    https://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne ! bardzo mi się podoba :D
    Uwielbiam takie posty ! :D

    http://momentformenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przecież ta kredka Ci pasuje! Świetny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu coś dodałaś :) już myślałam że zapomniałaś o blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Błękit na oczach Ci pasuje :D
    Genialne zdjęcia!

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze wszystko ładnie się komponuję!
    Bardzo mi się podoba :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. super makijaż, osobiście nie zdecydowałabym się na takie kolory ale Tobie zaskakująco pasują. Też bym chciała mieć taką motywację podczas choroby żeby się malować, zazwyczaj leżę w łożku i narzekam więc gratuluję postawy i niemarnowania czasu! :)
    http://mvgdalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super post, świetne zdjęcia oraz boski makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś śliczna, masz takie usta że od razu chce je się całować :D serio :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfekcyjny makijaż! Te kolorki bardzo Ci pasują, ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak od jakiegoś czasu przyglądam się Twojej ,,działalności" i widzę duży talent do makijaży :P Świetnie Ci to wychodzi! :)

    http://lilililou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny makijaż! Kolorowy akcent czyni go wyjątkowym. Życzę zdrówka!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny makijaż *-* Najbardziej podoba mi się ten błękit :D Świetnie to wygląda *-*
    swiatlo-zastane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż! Chociaż co do kocich oczu to wolę o wiele bardziej czarny eyeliner :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Eh u mnie też była dłuuuga przerwa. Chyba ta jesienna, depresyjna pogoda to powoduje haha. Jeśli chodzi o twój makijaż idealny! Swietnie podkreśla ci oczy i ogólnie dobrze w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz spodobała mi się niebieska kreska ;D
    Całkiem fajnie ;)
    Pasuje do Ciebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny makijaż :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sylwia, ale śliczny makijaż! *.*
    Ten niebieski eyeliner to cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.