piątek, 18 listopada 2016

MM MAKEUP


Hej! W sumie to kilka dni nic nie pisałam, nie miałam pomysłu ani chęci. A po co robić coś na siłę czyż nie? Dziś wstałam z łóżka z pomysłem do zrealizowania, a że jestem bogata w czas mogę sobie pozwolić na takie przyjemności. Nie od dziś wiadomo, że kocham Myszkę Miki i jestem królową wszystkich Myszek ♥ tak więc stąd też i te uszki na pierwszym zdjęciu. Dziś nie będzie tutorialu makijażowego, pokażę Wam po prostu makijaż. Zaczyna mnie męczyć robienie tych tutoriali na bloga... Niestety wydaje mi się że jest przy tym znacznie więcej pracy aniżeli przy montażu filmiku. Reasumując czy byście chcieli abym zaczęła nagrywać filmiki z makijażem no i oczywiście charakteryzacją? W sumie była by to taka odskocznia od bloga, a na blogu nie było by tak bardzo nawalone, że tak powiem. 


Cienie do powiek, które użyłam to: 
Dwa pierwsze od góry, avon, odcienie: bubbles oraz rich cream; 
Drugi cień to, Sensique, odcień nr. 12; 
Trzeci to: MySecret double effect eye shadow, odcień nr. 402; 
Czwarty cień to cień z Avonu, odcień star light 












Swoją drogą to są pierwsze zdjęcia odkąd "pozbyłam" się dredów. Jeszcze się nie mogę do siebie przyzwyczaić w takim wydaniu ☺ 
I jak Wam się podoba? 

Zapraszam do polubienia fanpage oraz na instagram ♥ 





37 komentarzy:

  1. Całkiem spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zupełnie inna dziewczyna w tych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej jest pisać tylko wtedy kiedy ma się wenę! :)
    Makijaż wyszedł Ci super, bardzo do Ciebie pasuje.
    W tych włosach wyglądasz nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały make up, cudowna kokardka , zakochałam się ! <3
    MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Makijaż śliczny :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kreski, super wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż masz rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co sądzisz o osobach którzy pala?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co masz na myśli, jeśli papierosy to spoko - sama palę 😋

      Usuń
    2. Miałem na myśli marihuanę :)

      Usuń
    3. Jestem sceptycznie nastawiona do takich osób, ale nie krytykuję - każdy robi ze swoim życiem co chce :-)

      Usuń
    4. Rozumiem że sama też nie palisz? :)

      Usuń
    5. A czemu nie palisz?

      Usuń
    6. Bo nie lubię? Bo nie chce? Bo nie kręci mnie to? Palę papierosy i to wystarczy :-)

      Usuń
  9. Mimo, że nie przepadam za motywem Myszki Miki, to Ty prezentujesz się naprawdę uroczo! Kocham to połączenie czerni i czerwieni, szczególnie jeśli ktoś ma tak ładny kształt ust jak Ty! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie bez dredów bosko! ♥
    Uroczo wyglądasz jako Myszka! Mnie by chyba nie pasowało, bo jestem blondynką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko! Ja też jestem fanem Myszki Miki, jej styl bardzo mi się podoba. Przypominasz ją. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż, idealne kreski! Też uwielbiam Myszkę Miki więc Twój post przypadł mi do gustu <3 Obserwuję i będę do Ciebie częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Awww *-* Awesome makeup! You're so pretty sweetie *
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, ja jestem królową kotów, więc trochę straszno :P Ale piękna z Ciebie myszka i masz świetny makijaż.

    Ja nie umiem robić takich kresek. Ręce mi się trzęsą jakbym miała parkinsona jak tylko biorę do ręki eyeliner... Co do filmików, ja osobiście wolę czytać blogi. Angażują mnie bardziej niż youtube, ale to pewnie kwestia gustu.

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  15. Na makijażu się nie znam ale wyszło bardzo fajnie!
    Wyglądasz cudnie !

    Pozdrawiam
    vanillasfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny makijaż i muszę przyznać, że wychodzi ci to bardzo dobrze :)
    Super są te kreski!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny makijaż. Fajne te uszka myszki. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale słodkie te uszka, dodają super akcentu do wspaniałego makijażu :)
    Miło sie to ogląda pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny makijaż ! Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeny wygladasz cudownie! Prawdziwa z Ciebie Myszka Micky! :D

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW świetnie ;) barodzo mi sie podoba ;)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny makijaż. Ślicznie ci bez dredów! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny makijaz, jestem zachwycona! :)
    Całokształt prezentuje sie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tez uwielbiam Myszke Mikki! Cudnie wygladasz - kreska idealna *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz świetnie Myszko :) Piękne uszka i genialny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.