poniedziałek, 7 listopada 2016

FASHION |PO DRUGIEJ STRONIE OBIEKTYWU | SAMMYDRESS


Siemanko! W końcu wybrałam się właśnie na TĄ sesję. Paczka od SammyDress przyszła mi już dawno temu, ale z racji tego, że byłam chora (choć nadal jestem) nie wybierałam się w taką pogodę na zdjęcia. Dziś pogoda również nie rozpieszczała, choć zmarzłam jak jasna cholera mam nadzieję, że efekty sesji będą zadowalające. Jestem raczej osobą, z którą trudno się robi zdjęcia - jeśli staje po drugiej stronie obiektywu. Marudzę, ruszam się, gadam i ciągle jestem niezadowolona. Tu ręka nie tak, tu noga nie w ta stronę i jest masę rzeczy, do których bym mogła się przyczepić. Sama lubię gdy osoby, które stają przed moim obiektywem zachowywały się w miarę naturalnie, choć wiem, że to trudne do wykonania od kiedy sama zaczęłam stawać po drugiej stronie. Czasem jest tak, że im bardziej się staramy wyjść korzystniej w naszym mniemaniu tym gorzej wychodzą efekty na zdjęciach. Więc mimo trudności jakie sprawiam podczas zdjęć wolę siebie taką aniżeli sztywną "modelkę" jednej twarzy. 
Moja dzisiejsza stylizacja jest, jak to określił Kędzi - pstrokata. Ale przecież zawsze o to mi chodzi. Pierwszy raz od bardzo dawna założyłam na głowę fullcapa, po tak długim czasie, aż poczułam się dziwnie z czapką na głowie choć muszę przyznać, że jeszcze jakieś pół roku temu ja i czapka to był nieodłączny element każdego mojego ubioru. Nic zrezygnuję nigdy z noszenia czapek, są moją miłością odkąd pamiętam, po prostu już nie odgrywają tak ważnej roli w moich stylizacjach. teraz zbliża się zima i muszę przyznać, że coraz bardziej jest mi zimno w głowę więc będę zmuszona zaopatrzyć się w jakieś ciepłe nakrycia głowy. 
Wczoraj przypadkiem weszłam na bloga pewnej dziewczyny, która rozpoczęła tak zwany challenge #wyzwanie90dni polega on na trzymaniu zbilansowanej diety (choć w moim przypadku to i tak nie przejdzie aby jeść 5 posiłków dziennie, gdzie ja mam problem z jedzeniem dwóch), piciu dziennie 2 litrów wody oraz odstawieniu wszelakich fast foodów, słodyczy - z tym bardziej będę miała problem hahah! No i oczywiście treningach. Myślę, że to dobry pomysł aby podołać się temu wyzwaniu bo i tak miałam Wam zrobić post na temat diety, którą kiedyś stosowałam i ćwiczeniach więc teraz będzie idealny moment aby w końcu ten pomysł zrealizować. A ja sama przejdę na dietę i zacznę w końcu ćwiczyć. Mogę tylko Wam zdradzić, że nie będę wykonywać ćwiczeń całego ciała tylko typowo na brzuch, boczki, nogi i pośladki. te partie ciała mnie najbardziej interesują, ale dajcie znać to na pewno Wam polecę ćwiczenia (przetestowane przeze mnie), które dają spore efekty w zrzuceniu kilku kilogramów, bez wychodzenia z domu. Bo tak, to nie jest ten czas aby pokazać się na siłowni i to nie jest ten czas gdzie specjalnie tylko na siłownie będzie chciało mi się jeździć. Myślę, że to będzie ciekawe doświadczenie i urozmaicenie na moim blogu tym bardziej, że już końcówka roku i na sylwestra trzeba też dobrze wyglądać, haha! W tym tygodniu pojawi się pierwszy post odnoście tego wyzwania także bądźcie czujni bo na pewno będę miała dużo do powiedzenia i będę strasznie marudziła! ☺
Mogłabym tak pisać i pisać chciałabym wszystko Wam przekazać w jednym poście na raz co przygotowałam i co pojawi się na blogu, ale nie mogę. A Wy i tak przyszliście tutaj oglądać zdjęcia więc nie będę dłużej niepotrzebnie się produkować i zapraszam do oglądania stylizacji! 


Fotografie wykonał Mateusz Kędziorski


Fullcap - NewEra | Szal - SH | Bomberka - SammyDress | Ramoneska - Orsay | Sweter - Atmosphere | Buty - Nike Manoa Leather | Okulary - SammyDress | Torebka - SammyDress | Zegarek - SammyDress






















Zapraszam Was również na instagrama @s4lw,m 



Komentujcie i obserwujcie, buziaki! ♥

29 komentarzy:

  1. Mateusz Kędziorski7 listopada 2016 18:35

    Onieee, muszę się podszkolić hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza dupa na świecie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia i stylizacja, bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zdjęcia tak ładnej jakości ! Od razu się lepiej ogląda ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jak jestem po drugiej stronie obiektywu to marudzę, również tez lubię nosić czapki na głowie a i tak każdy mówi, że wyglądam dziwnie, zdjęcia bardzo mi się podobają. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobre zdjęcia, jesteś mega fotogeniczna :)
    Najlepsze są buty <3 <3 <3
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Co robisz z włosami?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bomberka i czapka genialne! Bardzo fajnie wyglądasz!
    90 dni bez słodyczy? Ja bym chyba oszalała (szczególnie bez mojej ulubionej chałwy i krówek;), ale ja jestem już chyba od słodyczy uzależniona;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia xD
    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie stylizacje , ale mi czapki nie pasują boć wyglądam w nich jak taki gummi miś😂
    Co do diety jestem osoba która jak widzi co ma jeść to jej sie tego odechciewa , ćwiczyć uwielbiam Ale na siłowni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje w moim stylu.Piękne zdjęcia
    Obserwuje :) http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna sesja, uwielbiam rzeczy z tej firmy super post kochana :*


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne okulary :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem tez chce wszystko przekazac w poscie!
    Jednak wole utrzymac dystans.Co do zjec to wole sama stawac przed obiektywem,udana sesja!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! Jesteś urodzoną modelką, super <3
    nsztegner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dawno nie spotkałam tak barwnej postaci ;)) tutaj nie wieje nudą ! świetnie wyglądasz - będę tutaj zaglądać jeszcze !

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz świetnie! Bardzo naturalnie wyglądasz na zdjęciach. Mogłabym zadać Ci pytanie odnośnie SammyDress? Ile zaplacilas za wysyłkę i ile czekałas? Jesteś członkinią programu partnerskiego?

    Pozdrawiam! alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współpracuję z SammyDress, na paczkę zawsze czekam od 2 do 3 tygodni. Czasem i przychodziła w ciągu tygodnia :-)

      Usuń
  19. Super w pis do gustu przepadły mi okulary. Super, że ubierasz się niekonwekcjonalnie. Tak trzymaj :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz! Świetne ciuchy, paczki od sammydress są cudowne! Zaciekawiłeś mnie, więc z przyjemnością zaobserwuję.

    http:/sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czapka świetnie komponuje się z całą stylizacją :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała stylówka ! Rewelacja !
    Wspaniały blog ! ❤MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietnie wyglądasz! Uśmiechaj sie cześciej kochana ;) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.