poniedziałek, 9 stycznia 2017

KOŻUCH Z OGONA JEDNOROŻCA


Hej! Długo mnie nie było, ale nie chciałam też robić czegoś na odpierdziel tylko aby pokazać, że żyję i mam się dobrze. Przeprowadzki i remonty są ciężkie więc nawet przez ten okres nie pomyślałam o blogu. Nadeszła zima a wraz z nią doszła do mnie przepiękna kurtka z futra jednorożca! Tak ciepłej i efektownej kurtki jeszcze nie miałam. Mimo, że nie jestem fanką różowego koloru lubię mieć w owym kolorze rzeczy, ubrania. Taką kurtkę znajdziecie oczywiście na stronie SammyDress.com - mogę Wam ją polecić z czystym sumieniem serca, na takie mrozy sprawdza się w sam raz! ☺ Dodatkowo współpracę zaproponowała mi firma Banggood, z początku byłam sceptycznie nastawiona bo myślałam, że to znów współpraca polegająca na zbieraniu kliknięć, lecz się miło zaskoczyłam. Właśnie stamtąd pochodzi ta torebka! A jestem w niej zakochana, odkąd ją mam nie rozstaje się z nią gdy wychodzę z domu. Nie dość, że jest motywem mojej bajki z dzieciństwa to dodatkowo jest strasznie pakowna.
Powróciłam z nowym rokiem także czekajcie na kolejne posty! ♥




fotografie wykonał Mateusz Kędziorski 



jacket - sammydress | sunglasses - sammydress | bag - banggood















♥♥♥

26 komentarzy:

  1. Ciekawie wygląda to różowe futerko, ale ja bym się nie skusiła, zdecydowanie wolę klasyczne kolorki na futro :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia genialne torebka bardzo przypadła mi do gustu:)
    Czekamy na więcej :))
    Zapraszamy kochana serdecznie do nas w wolnej chwili jesteśmy tu nowe niedawno założyliśmy bloga i będzie nam ogromnie miło jak skomentujesz i zaobserwujesz początki jak wiesz są trudne a dla nas opinia innych jest ważna :) Z góry pięknie dziękujemy i pozdrawiamy. :*
    http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny klimat zdjec

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze Cie widzieć i dobrze wyglądasz. Już się martwiłem że zerwałaś z blogiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Torebka przykuła moją uwagę, ładna jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji. Torebka i ten różowy kożuch- najlepsze. Mnie też ostatnio nie było na blogu no, ale jest nowy rok i może będzie lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia, stylizacja bardzo ładna, mi akurat spodobały się rękawiczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia, bardzo ładna stylizacja, mi akurat najbardziej spodobały się rękawiczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się kurtki z różowym futerkiem, ładnie to wygląda i dodaje fajnego akcentu do stylizacji :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ladne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz naprawdę bardzo ładnie, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna kurtka, a zestaw idealny na te mroźne dni!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz cudownie w tej stylizacji, a sceneria jest jak żywcem wyjęta z pięknego filmu.
    Bardzo spodobała mi się estetyka notki, zdjęć, a także przejrzystość bloga, co niesamowicie przyciąga oko czytelnika.
    Na pewno będę wpadać za każdym razem, gdy pojawi się następna notka ! :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeprowadzki i remonty to najgorsze co może być :) my zaczynamy budowę domu, zobaczymy jak to się potoczy.. Aj..

    Wyglądasz Kochana jak zawsze cudownie, a torebka jest śliczna.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  15. używasz jeszcze aska?

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś wyjątkowa, to widać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie rękawiczki kojarzą mi się z bezdomnymi....

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet w takiej kurtce wyglądasz jak wieloryb, zrób coś z sobą bo Twój chłopaczek Cię zostawi prędzej czy później dla jakiejś lepszej laski!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka jest cudna. Sailor Moon od razu jako skojarzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi sie ta kurteczka ! i ten kolczyk mm *,*
    z checia obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  21. rękawiczki są urocze, super wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w różowym futerku! Świetnie pasuje do Ciebie!
    Rękawiczki są przeurocze :)
    http://milleremilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Parka jest cudowna, róż świetnie ją przyozdabia ! <3

    http://stylistfashioon.pl/?p=167#more-167

    OdpowiedzUsuń
  24. Rękawiczki są cudowne ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w Twojej kurtce i kolczykach! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.