wtorek, 28 marca 2017

DAILY MAKEUP IS BACK


Witajcie! Znów wielki przestój na blogu... cóż, czasem na niektóre rzeczy po prostu się nie ma wpływu, a w moim życiu niestety albo i setety są ważniejsze rzeczy niż blog i blogowanie zeszło na dalszy plan. Choć nie ukrywam, że brak mi w cholerę pisania tutaj. Wczoraj właśnie zrobiłam zdjęcia do ów postu, miałam zrobić ten post właśnie wczoraj - ale wyszło jak wyszło, że dopiero dziś miałam więcej czasu. Makijaż mój codzienny, lekkie cienie, eyeliner i wyraziste usta, to chyba nieodłączne elementy mojego codziennego makijażu. 


Użyłam dwóch cieni, które widzicie na wyżej załączonym zdjęciu. Oczywiście czarny cień zblendowałam tak aby nie był zbyt ciemny i dobrze komponował się z resztą jasnych cieni. 







Będę tutaj częściej, obiecuję! ♥


INSTAGRAM:



13 komentarzy:

  1. Ale masz piękne oczy! Kolor szminki mi się bardzooo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę za dużo tego. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz przepiękne oczy, zakochałam się w nich! Są CUDOWNE! A makijaż to strzał w dziesiątkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny makijaż oka w takich kolorach które najbardziej lubię *O*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyszedł ci makijaż. Widać że dużo pracy włożyłaś w niego i efekt jest woow.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na co dzień nie mam czasu albo po prostu mi się nie chce tak malować, ale na jakąś imprezę jak najbardziej na Tak! Zdjęcia bardzo mi się podobają, wszystko jasno opisane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż! Bardzo podobny robię na codzień, więc jak najbardziej przypadł mi do gustu!
    estera-takes-photos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor pomadki!!! Uwielbiam takie ostre, krwiste! Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana wyglądasz cudownie! Pięknie podkreślone oczka i usta.
    To prawda czasami są rzeczy ważniejsze niż blogowanie.
    Jak i czasami potrzebna jest chwila przerwy :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż,pięknie podkreślił Ci kolor oczu <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, super jest! :)

    Będzie mi miło, jak wpadniesz do mnie! ♡
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż! Oczy masz piękne. Bardzo ładnie Ci w takim makijażu :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie http://kamytestowanieirekomendowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz - każde dobre słowo i każdy hejt, wszystko motywuje do działania.